צילום: נאסר אישתיה /פלאש 90.

הג'יהאד הכריז על ניצחון אולם ברצועה נערכות הפגנות נגד הפסקת האש

בג'יהאד מרוצים מהתוצאה וטוענים: "המערכה נכפתה עלינו בהפתעה, אבל התמודדנו איתה בהצלחה, וללא החמאס". עוד אומרים: "שיתקנו את שגרת החיים בישראל, כולל בגוש דן". אולם הערב נערכות הפגנות בצפון רצועת עזה נגד הפסקת האש שהושגה עם ישראל

ארגון הטרור 'הג'יהאד האיסלאמי' הכריז הבוקר (חמישי) על סיום תגובתו של הארגון בעקבות חיסולו בידי ישראל של ראש הזרוע הצבאית של הארגון, בהא אבו אל-עטא. דובר הארגון טען שהג'יהאד האיסלאמי השיג ניצחון גדול במערכה וכי ישראל קיבלה את כל תנאי הארגון. בג'יהאד מרוצים מהתוצאה וטוענים: "המערכה נכפתה עלינו בהפתעה, אבל התמודדנו איתה בהצלחה, וללא החמאס".

עוד אומרים בארגון: שיתקנו את שגרת החיים בישראל, כולל בגוש דן ושהרגיעה והפסקת האש נקבעה על פי התנאים שהציג הארגון והם מדגישים את היכולת לירות, ממש עד הרגע האחרון.

אלא שהערב נערכות הפגנות בצפון רצועת עזה נגד הפסקת האש שהושגה עם ישראל. המפגינים, שיצאו לרחוב בעקבות יוזמה ספונטנית ברשתות החברתיות, קוראים להמשך ירי הרקטות. אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, אמר הערב: "ידי לוחמינו בכל היחידות הצבאיות עדיין על ההדק ופועלים על פי מערכת צבאית משולבת, ועומדים לרשות הנהגת הארגון".

מנהיג הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נחאלה, התראיין אמש לרשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה ופירט את התנאים שארגונו הציב לישראל לקראת המגעים להפסקת אש ואמר: "הצבנו לישראל תנאים מדויקים בשביל הפסקת אש, וכל עוד היא לא תמלא אותם – לא תהיה הפסקת אש. התנאים הם הפסקת ההתנקשויות בגדה המערבית וברצועת עזה, הפסקת הפגיעה באזרחים בצעדות השיבה ושישראל תעמוד בהסכמים שקשורים לרצועה. אם ישראל תתחייב לעמוד בתנאים – יכולה להיות הפסקת אש תוך ימים, ואפילו תוך שעות".

פלוגות אל-קודס הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, פרסמו כי יציגו הערב לראשונה את השימוש ברקטה חדשה מדגם בוראק 120, בתוצרת פלסטינית. הם הוסיפו כי הם מודים לעם הפלסטיני על תמיכתו ועל פעילותו המאוחדת. בנוסף הודו "לפלגים שדחו את ההשפלה ומדיניות החיסולים והשתתפו במערכה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים למבצע 'חגורה שחורה' ולהסכם הפסקת האש עם ארגון הטרור הג'יהאד האיסלמי: "מטרות המבצע הושגו כבר עכשיו במלואן. מטרת המבצע הייתה לעשות סיכול ממוקד של מפקד הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה. הוא חוסל, ויחד איתו חוסלו עשרות מחבלים וגם עשרות מטרות תשתית חשובות של הג'יהאד האיסלמי. האויבים שלנו קיבלו את המסר – אנחנו יכולים להגיע לכל אחד. אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו. אני מקווה שהלקח הזה נלמד. אני סומך על כוחותינו שנמשיך להשתפר ולעשות כל מה שדרוש כדי להבטיח את ביטחון ישראל. כל הכבוד לכם ותודה רבה לכם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד -רק לבורא עולם בל נשכח זאת יהודים יקרים שבסד וההצלחה היא מזכות לומדי התורה שהיא מגינה ומצילה

יהודית מה שנכון נכון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו