דוד כהן/פלאש90

טבריה: דרישתו של קובי נדחתה ובתגובה הוסר תקן המאבטח מהת"ת

לאחר שדרישתו של רון קובי לעיבוי האבטחה סביבו נדחתה על ידי המשרד לביטחון פנים, הוסר תקן המאבטח מת"ת "חמדת התורה" בעיר. זעם: "ביטחונם של ילדים קטנים משמש כלי משחק בידיו של אדם מופקר ופרובוקטור שכמותו לא ידעה המדינה מימיה"

ראש עיריית טבריה רון קובי ממשיך לייצר כותרות שנויות במחלוקת גם אם מדובר על חשבונם של ילדים קטנים. בימים האחרונים נדהמו ילדי ת"ת "חמדת תורה" בעיר לגלות כי האבטחה שהוצבה דרך קבע בשערי הכניסה לת"ת כמו בכל מוסד חינוכי אחר ברחבי הארץ, הוסרה בהוראתו של ראש העיר.

לפי הדיווח, ראש העיר המאובטח דרך קבע על ידי המשטרה והעירייה, דרש בשבועות האחרונים לעבות את מערך האבטחה סביבו ומשדרישתו לא נענתה, 'נלקח' מאבטח הת"ת ושובץ כחלק ממערך האבטחה של ראש העיר. חבר מועצת העיר לשעבר רפאל טרבלסי אמר ל"ישראל היום", כי "לאחר שהמשרד לביטחון פנים דחה את בקשתו לתגבר את מערך האבטחה סביבו, החליט רון קובי להעביר מאבטח ממוסדות החינוך של החרדים כדי לתגבר את האבטחה האישית עליו".

לדבריו, "לא יעלה על הדעת כי באווירה הביטחונית הקיימת ביטחונם של ילדים קטנים ישמש כלי משחק בידיו של אדם מופקר ופרובוקטור שכמותו לא ידעה המדינה מימיה".

יצוין, כי ראש העיר מאובטח מזה מספר חודשים בשל איומים על חייו והוגדר על ידי המשטרה כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר. קובי מאובטח על ידי שני מאבטחים צמודים מטעם המשטרה ומאבטח נוסף המוצב מחוץ לביתו וממומן מתקציב העיריה באישור משרד הפנים.

מנהל בית הספר "חמדת תורה" בטבריה, ר' גיל נחמני שהתבשר על ידי הקב"ט כי בוטל תקן המאבטח מבית הספר פנה אל קב"ט העיריה בבקשה לשלוח מאבטח אחר ונענה, כי "קשה למצוא מחליף ושכזה יישלח ביום המחרת". לדבריו, "כבר אמול שלח הקב"ט מכתב לראש העיר בו הוא מבקש ממנו אישור לכאורה להסיר את תקן האבטחה מבית הספר, על בסיס טענות כוזבות, כגון התנכלות הילדים למאבטחים ועוד, מדובר בטענות ועלילות רצופות שקרים", כך מנהל בית הספר בשיחה עם "ישראל היום".

מטעמו של ראש העיר לא נמסרה תגובה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכל בהכשר הבג"ץ

לא יאומן, והמאפיונר הזה ממשיך להיות ראש עיר… תודה מיוחדת לבגץ

מה הוא חושב לעצמו המשועמם הזה????

הכל בגלל בג"ץ הפושעים

טיפש!!! הוא אמור להיות בעד העיר שלו לא נגד!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו