Hadas Parush/Flash90

ליברמן לא מתנצל: "לא זוכר שהח"כים החרדים תקפו אותי כ"כ ברמה האישית"

בניגוד להערכות, יו"ר ישראל בתינו בהתייחסות ראשונה לאופציית החסינות שיבקש ראש הממשלה מהכנסת, "לפחות 6 חכי״ם מהליכוד אמרו לי שלא יסכימו לתת חסינות לנתניהו - המקום היחידי לבירור ענייניו המשפטיים זה אך ורק בבית המשפט"

האם חלום החסינות של ראש הממשלה מתרחק הערב?

בעוד בליכוד היו מי שהביעו תקווה כי סיעת 'ישראל בתינו' תתמוך בהענקת חסינות לראש הממשלה אם וכאשר יובא הדבר להכרעת הכנסת, הרי שבמהלך ישיבת הסיעה בצהריים בחדר הסיעה בכנסת הביע ליברמן הסתייגות מרעיון החסינות לראש הממשלה. בדבריו המשיך ליברמן בקו התקיף נגד האוכלוסיה החרדית ותקף את חברי הכנסת של המפלגות החרדיות ובראשם את ידידו משכבר הימים יו"ר ש"ס אריה דרעי.

ליברמן הסתייג בדבריו מפני האפשרות שתיכון ממשלה צרה ואמר, כי "ממשלה צרה זו ממשלה שתתקשה לתפקד. אבל האופציה הגרועה ביותר היא בחירות נוספות". לדבריו, "‏כמו שזה נראה אנחנו דוהרים לבחירות. להערכתי, ראשי המפלגות מיצו את המאמצים וספק אם יש סיכוי למנוע את בחירות חדשות – אני קורא לנשיא וליו"ר הכנסת, זמנו את כל ראשי המפלגות, שבו איתם עד שיצא עשן לבן, אנחנו דוהרים לבחירות מיותרות". קרא ליברמן.

בדבריו התייחס גם לחקירות נתניהו ואמר, כי הוא מאחל לרה"מ שייצא צח כשלג וזכאי בדין, אך "המקום היחידי לבירור ענייניו המשפטיים – זה אך ורק בבית המשפט". באשר להענקת החסינות אמר יו"ר ישראל בתינו, כי "לפחות 6 חכי״ם מהליכוד אמרו לי שלא יסכימו לתת חסינות לנתניהו", והוסיף, כי "הרעיון של החסינות עלול לפגוע קשות באמון הציבור במערכת".

בהמשך עבר ליברמן להתגולל כרגיל בשבועות האחרונים על הח"כים החרדים כשהוא מתייחס לביקורת המופנית כלפיו בגין הקו התוקפני וההסתה נגד המגזר החרדי חדשות לבקרים, "אני לא זוכר ח"כים חרדים מטנפים עליי ברמה האישית כמו עכשיו. אני לא התייחסתי לאף אחד ברמה האישית. אני מדבר הכל עובדות, לא רוצה להתלהם ולא להשתלח, בניגוד לכל ההשתלחויות שראיתי מהצד השני״.

ליברמן התייחס לדברי הביקורת שהשמיע נגדו בימים האחרונים יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר, כי "הוא מת מקנאה. הוא הכי חשש שתקום ממשלת אחדות ואז ליברמן יקבל קרדיט זו התנהלות נבזית. הבנאדם לא בפוקוס מאבד עשתונות".

כזכור, בימים האחרונים אמר דרעי, כי "ליברמן הוא כמו חתול שמצייץ מיאו כשצריך חלב, כך כשהוא דורש תשומת לב הוא משתלח בחרדים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל חזיר בא יומו

על זה נאמר "זעקת הקוזק הנגזל"

ליברמן ליברמן

ליברמן אתה חולה נפש שמעוות מציאויות.. החכים החרדים שותקים לך על כל ההשתלחויות שלך כבר כמעט שנה… אז לא יצאת טישית נגד אף אחד. אבל כללית… ובכן כללית יצאת נגד כל הציבור. סוף בוף קצת מחזירים לך. עוד יבוא יומך!

ישי כהן: ‏14:40: ליברמן:אני לא מתייחס לח"כים החרדיים ברמה האישית. 14:43: ליברמן: דרעי מתנהל בצורה נבזית, לא בפוקוס ומאבד עשתונות.

כל המיצר לישראל נעשה ראש
אני לא מציע לחשוב שאפשר בקלות להפוך אותו לזנב
צריך להיכנס תחת הגל עד שיעבור
כל התנהלות אחרת מזיקה לחרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו