Miriam Alster/Flash90

נתניהו: "יש לנו עדיין משימה והיא במידת האפשר להקים ממשלת אחדות"

ראש הממשלה על המצב הפוליטי: "המגעים לא נפסקו - הם מתקיימים. הדבר דרוש דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט". על כתב האישום: "שלטון החוק מחייב שיהיה שיוויני ושלא היו דברים שהתבררו כמו במקרה שלי ובמקרים רבים"

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו נפגש היום עם ראשי רשויות תומכי ליכוד מכל רחבי הארץ ואמר כי, "יש לנו עדיין משימה והיא במידת האפשר להקים ממשלת אחדות. המגעים לא נפסקו – הם מתקיימים. הדבר דרוש דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט. יש אתגרים מיידיים והם לא קטנים".

"תקפנו בעזה לפני שבועיים, בסוריה לפני שבוע, יש מעצמה שחרטה על דגלה להשמיד אותנו והיא מנסה לירות טילים מדוייקים נגדנו מאיראן, עיראק, סוריה, לבנון, עזה, וצריך להילחם בהם. אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחייה או נמות. צריך לצייד את צה״ל ולכן אני הולך לדבר עם בני גנץ ולהעביר עכשיו 4 מיליארד שקלים לצה״ל".

"שלטון החוק מחייב שיהיה שיוויני ושלא היו דברים שהתבררו כמו במקרה שלי ובמקרים רבים. אזרחי ישראל מכירים את זה. מי שקובע מי יהיה ראש ממשלה זה אזרחי ישראל. זאת מהות הדמוקרטיה, הרוב קובע וזה לא נקבע ולא מסוכל במקום אחר. צריך לאפשר בדיקה של כל הקלקולים הללו. אי אפשר שתהיה הדחת עדים בסחיטה באיומים. זאת לא דמוקרטיה".

"למען הדמוקרטיה ולמען שלטון החוק צריך לתקן את הקלקולים. אף אחד לא מעל החוק – לא ראש ממשלה, לא נשיא, לא משטרה ולא פרקליטות. אבל אני בטוח בדבר אחד – מי שצריך לבחור את ראש הממשלה זה אזרחי ישראל ולא אף אחד אחר", דברי נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו