משה הירש דייטש ז"ל

ההרוגים החרדים בניו ג'רזי: משה הירש דייטש ולאה מינדל פערענץ הי"ד

באירוע הירי הקשה בג'רזי סיטי שבארה"ב נרצחו הבחור משה הירש דייטש בן 24 חסיד סאטמר והאשה לאה מינדל פערענץ בת 33. דייטש, בנו של ר' שלמה דייטש מווילמסבורג. פערענץ, אשת ר' משה דוד פערענץ, בתו של ר' בנימין הרש גרינפלד

באירוע הירי הקשה בעיר ג'רזי סיטי שבמדינת ניו ג'רזי שבארצות הברית נרצחו הבחור משה הירש דייטש בן 24 חסיד סאטמר והאשה לאה מינדל פערענץ בת 33. דייטש, בנו של ר' שלמה דייטש מווילמסבורג. פערענץ, אשת ר' משה דוד, בתו של ר' בנימין הרש גרינפלד. ארגון 'מתעסקים' עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות לשמירה על כבוד המת.

 

ראש עיריית ג'רזי סיטי: "מאמינים שהמרכול הכשר היה יעד התקיפה"

 

כזכור, ארבעה בני אדם נהרגו אמש (שלישי) בחילופי אש עם חמושים במרכול כשר בעיר ג'רזי סיטי שבמדינת ניו ג'רזי שבארצות הברית. בין הארבעה, שוטר ושלושה תושבים. בנוסף, שניים מהיורים חוסלו ויורה שלישי נוטרל ומוחזק בידי המשטרה. על פי דיווחים, הרקע לאירוע הוא עסקת סמים באזור שהסתבכה ומרדף שנגרר לתוך השכונה היהודית, ולא מדובר באירוע טרור או בפשע שנאה.

השוטרים הגיעו למקום בעקבות קריאות שנתקבלו על ירי בידי החמושים סמוך למרכול. על פי הדיווחים, שניים מהחשודים פתחו באש, ולאחר מכן אחד מהם התבצר במרכול. לפי עדי ראייה, חילופי האש נמשכו כשעה ואף גלשו לבית עלמין סמוך. ארבעה בני אדם לפחות היו במרכול בזמן חילופי האש.

דני דיין קונסול ישראל בניו יורק מסר כי, "‏על פי מקורות בכירים עמם שוחחתי לפני דקות אחדות התחושה היא שהאירוע בג׳רזי סיטי אינו אירוע טרור או פשע שנאה. יחד עם זאת, האירוע טרם הסתיים, המצב נזיל וכאמור בשלב זה מדובר על תחושה בלבד". ממשרד החוץ נמסר: "האירוע עדיין מתנהל. קשה להשיג מידע ויש הרבה מידע שאנחנו לא יכולים לאמת אותו בשלב הזה. אנחנו בקשר שוטף עם הקונסוליה בניו יורק שמנסה להשיג מידע נעדכן ברגע שיהיו לנו פרטים רלוונטים".

מהבית הלבן נמסר בתגובה כי, "הנשיא טראמפ עודכן על הירי בג'רזי סיטי וממשיך לעקוב אחרי המצב". מאוחר יותר צייץ טראמפ בטוויטר: "קיבלתי תדריך על הירי הזוועתי שהתרחש בניו ג'רזי. חושב ומתפלל על הקורבנות, אנו נמשיך לעקוב אחר המצב, ומסייעים בשטח". מושל המדינה אמר בתגובה לאירוע כי "מחשבותינו ותפילותינו עם הגברים והנשים של משטרת ג'רזי סיטי, ועם התושבים והתלמידים שנמצאים תחת הסגר"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איני מבין מה שם משפ' האשה שנהרגה הי"ד. לאה מינדל פערענץ. אשת ר' משה דוד. בן ר' בנימין הרש "גרינפלד". פערענץ או גרינפעלד?

ה ירחם

כולם שרים שירי גאולה
איזה יופי

אם אני לא טועה היא אחותו של הזמר יואלי גרינפלד…
היא היתה נשואה לפערענץ
אוי… השם ישמור ויציל את כל עמו ישראל וישלח לנו את משיח צדקנו… אכי"ר

חבלי.משיח בהרצאה מטורפת.מה יעשה אדם וינצל מחבלי.משיח יעסוק בתורה ובגמילות חסדים

אין מקום מתאים ליהודים יותר מארץ ישראל, אי אפשר לברוח מהגלות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו