צילום: פלאש 90

המגמה נמשכת: סער מחליש את הליכוד ומחזק את גוש הימין • סקר

לפי תחזית המנדטים, במקרה שרה"מ נתניהו עומד בראש הליכוד המפלגה מקבלת 31 מושבים, במצב בו גדעון סער עומד בראש יורדת המפלגה ל-27 מנדטים. הסקר בדק גם מה חושב הציבור באשר לעתיד בלוק הימין? והאם גנץ היה צריך להקים ממשלה בתמיכת הערבים?

סקר המנדטים נוסף שמתפרסם הערב (ראשון) ב'כאן חדשות' מחזק את המגמה לפיה כשחה"כ גדעון סער מוביל את הליכוד, המפלגה נחלשת ב-4 מושבים, אך גוש הימין מתחזק ב-3 מנדטים.

תחזית מנדטים במקרה שרה"מ נתניהו עומד בראש הליכוד: כחול לבן 35, הליכוד 31, הרשימה המשותפת 13, הימין החדש 6, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 7, ש"ס 9, העבודה-גשר 6 והמחנה הדמוקרטי 5. לא עוברות את אחוז החסימה: איחוד מפלגות הימין, עוצמה יהודית.

במפת הגושים המסתמנת במצב זה, גוש הימין-חרדים נחלש ועומד על 53 מנדטים. לעומתו גוש המרכז-שמאל-ערבים מתחזק ומגיע ל-59 מנדטים.

במצב בו גדעון סער עומד בראשות הליכוד יורדת המפלגה ל-27 מנדטים. גם כחול לבן יורדת ל-34 מנדטים. ישראל ביתנו ירדת ל-7 מנדטים. המפלגה שמשנה את מפת הגושים במקרה זה היא איחוד מפלגות הימין, שלא עוברת את אחוז החסימה במצב בו נתניהו בראשות הליכוד, אך עוברת כשסער עומד בראשות הליכוד ומקבלת 4 מנדטים.

במפת הגושים המסתמנת במצב בו גדעון סער עומד בראשות הליכוד – גוש הימין-חרדים מתחזק ל-56 מנדטים. גוש המרכז-שמאל-ערבים יורד ל-57 מנדטים.

בסקר גם נבדק מה חושב הציבור באשר לבלוק הימין? 52% מהמשיבים ענו כי הם מתנגדים לפירוק הבלוק, 16% לעומתם תומכים בפירוקו.

כמו כן, נשאלו המשיבים בסקר האם בני גנץ היה צריך להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, לא פחות מ-54% השיבו בחיוב, כלומר שעדיף היה להקים ממשלה ולא ללכת לבחירות. 28% חושבים שעדיף היה ללכת שוב לבחירות.

הסקר בוצע היום עבור 'כאן חדשות', ע"י מכון KANTAR. האוכלוסייה ממנה נלקח המדגם: מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה בישראל בגילאי 18+, מספר האנשים שהתבקשו לענות: 1,316, מספר האנשים שענו בפועל: 559, מרווח הטעות: 4.3%+, הפלטפורמה: אינטרנט.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מכוני הסקרים אינם מתנדבים לערוך סקרים בחינם, הם לוקחים טבין ותקילין והתוצאה יוצאת תמיד …כרצונו של המזמין.
כך למשל בבחירות לראשות העיר ירושלים התפרסמו 3 סקרים כאשר בכל אחד מהם זכה בראשות, מועמד אחר…
ולכל אותם שטוענים "הלא בבחירות האחרונות חלק מהסקרים ניבאו את התוצאה"?! הלא שינוי המגמה בבחירות האחרונות נגזר מאחוז הצבעה שעלה בצורה ניכרת בקרב ערביי ישראל, האם גם זאת הם חזו מראש?
בקיצער, קישקוש, אם נברר נגלה שהסקר הוזמן ע"י סער או החפצים בריצתו…

ריאלי
אתה צודק

סקר מטופש
המשמעות של כל הסקרים_ גדעון סער מבריח מצביעים מהליכוד לבית היהודי שבזכות זה עוברים את אחוז החסימה מה שגורם לגידול בכוח הימין
מעבר לזה הוא לא מביא אפילו קול אחד מבחוץ- פייק כותרות…

השמאל יעשה הכל וירומם כל מי שמפריע לביבי.
סקרים מוזמנים.

הסגידה של הביביסטים המקולקלים לאיש הכופר יותר מדוחה ומאוד מאוד לא יהודית וודאי לא חרדית
וועדת הרבנים חייבת להפסיק את המשיחיות הזאת מהר לפני שיקימו מקדש ביבי

כל הסקרים שמפרגנים לסער זה בלוף ואחיזת עיניים עבודה ישירה של השמאל שקשורה את סער לפוץ' נגד נתניהו

יש לביבי מנהיגות שהעולם כולו סוגד לה מהודו ועד ברזיל יש לו לוק יש לו כשרון יש לו פה יש לו שכל מה להוציא מהפה ובגלל כל זה הרבה חרדים נופלים ואוהדים אותו וחבל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו