מח"ש מטייחת: השוטרים שתקפו ופצעו בחור מיוחד לא יועמדו לדין

מח"ש הודיעה כי התיק נגד השוטרים המעורבים במעצרו האלים של יענקי רוזנברג, נער חרדי בעל צרכים מיוחדים לפני כחצי שנה ייסגר לאחר "שלא נמצאו ראיות לשימוש עודף בכוח". ארגון בצלמו: "מדובר בהתרת דם של כלל המגזר החרדי"

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה היום (שני) שלא להעמיד לדין את השוטרים שתועדו עוצרים בכוח הנער החרדי עם צרכים מיוחדים, יענקי רוזנברג לפני כחצי שנה. בהחלטה המקוממת של מח"ש טענו כי הגיעו למסקנה ש"אין די ראיות בנוגע לטענות בדבר שימוש עודף בכח לצורך המעצר".וכי "הוחלט להעביר את התיק לבחינת מחלקת משמעת במשטרה לצורך הפקת לקחים בכל הנוגע לטיפול המשטרה במפגש עם אנשים עם צרכים מיוחדים".

נזכיר, בתיעוד המקרה נראים השוטרים מצמידים את הצעיר לרצפה כשפניו מכוסות דם. שוטרים נוספים מרחיקים תושבים ששואלים "מה רוצים ממנו" ומסבירים לשוטרים כי "הוא סובל מבעיות". הרקע לאירוע הוא ביטול מדורת ל"ג בעומר בשכונת מקור ברוך בירושלים שנענתה בהתנגדות של כמה נערים שארגנו את המדורה.

מדריך בשיח סוד סיפר לאחר המקרה בשיחה עם 'חדשות JDN' כי הילד צעק משהו לעבר בלשית משטרה, דבר שעורר את זעמם של השוטרים במקום וגרר את האלימות הקשה, כשבתיעוד נראה הילד מדמם על הרצפה כשמספר שוטרים מעליו. למרות שנאמר לשוטרים כי מדובר בילד מוגבל שכלית, ואף דימם בזירה מפניו כתוצאה מהמכות שחטף, החליטו השוטרים לקחת אותו לתחנת המשטרה למעצר. לאחר התערבות מנהל המוסד שהגיע לתחנת המעצר, הוא שוחרר וטופל במקום על ידי חובש. כעת מתאושש הנער מהאירוע בדירת 'שיח סוד'.

מארגון בצלמו שהגיש מיד אחרי האירוע תלונה רשמית למח"ש ואף פנה לשר ארדן נמסר: "המדובר בהתרת דם של כלל המגזר החרדי בכלל ושל אנשים בעלי צרכים מיוחדים בפרט. זהו לא סוד שהיו ויהיו עוד היתקלויות כאלה. במקום שהמשטרה תלמד לקח. יודעים כל שוטרי ישראל, כי גם אם תיפגע בחסר ישע לא תיענש. ארגון בצלמו יגיש כבר היום ערעור ויפעל לקיום דיון בכנסת בעניין."

ארדן מתחייב: "אעקוב באופן אישי לוודא שהלקחים יופקו במלואם"

סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיב להחלטת מח"ש ואמר: " מי שראה את התיעוד המזוויע של שוטרים מכים באלימות עד זוב דם את יענקי על לא עוול בכפו. חיכה בסבלנות לחקירת מח"ש והאכזבה היא גדולה מאוד. אפעל בכל הכלים העומדים לרשותי כדי למצות את הדין עם השוטרים האלימים ששפכו את דמו של ילד יהודי בעל צרכים מיוחדים".

ח"כ יעקב טסלר הגיב גם הוא על החלטת מח"ש ואמר: "כמה צפוי שזו תיהיה התוצאה כאשר נותנים לשוטרים לחקור את השוטרים. אין זה פלא שהציבור מאבד את האמון במשטרה. מישהו שם בצמרת המשטרה חייב לעשות בדק בית איך מגיעים למצב שחקירת תקיפה כה נבזית של נער מיוחד נסגרה בלא כלום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקשה לכלל הציבור החרדי, צאו להפגין על כך,

המשטרה משתמשת בכוחה רק לרוע ולא לטוב

עם זה היה פגיעה בבן של נתניהו היה כאן 60 תגובות

חחחחח מה חשבתם מחש זה ראשי תיבות :מה החשש .
למשטרה מותר הכל נגד יהודים.
אבל נגד ערבים או אסירים ביטחונים שום שוטר לא יתעסק כי השוטר יודע ששם יש לו מה לחשוש.

אין דרך התורה בהפגנות ושאר האנשים לא אשמים שאתה רוצה להפגין

בחקירות רגילות נגד אזרחים מגיעים ל 99% הרשעות, בחקירות שוטרים ל 3%.
נתון מאוד מעניין, אולי סוף סוף הציבןר החרדי יפתח את העניים ולא יתן לדרוך ולרמוס את זכיותיו.

מגב שהיכו את המסכן הם ערבים בדואים בחסות בגץ

מדינת ישראל אשמה מגיע לה שבית דין הלאומי בהאג תובע אותה כשהם מזלזלים בנו החרדים משמים שולחים להם עונש שאומות העולם יציקו להם

א- בדואיים והערבים זה לא אותו דבר .
ב- השוטרים המכים לצערנו היו יהודים.
ג- גם אם הם היו ערבים או בדואים זה לא קשור לבגץ אלא לשר לביטחון פנים שהוא ארדן מהליכוד.

מדינת ישראל תקבל עונש משמים על כך וימשיכו להאשים אותכם בהאג. כן ואני חרדי לא מפחד כלל ואומר לכם המדינה המושחטת הזאת שאתם תראו את הסוף לממשלת הציונות הכופרת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו