צילום: גרשון אליסון / פלאש 90

ביהמ"ש הרשיע ברצח את המחבל שדקר למוות את ארי פולד הי"ד בגוש עציון

ביהמ"ש הצבאי הרשיע את המחבל שדקר למוות את תושב אפרת בגרימת מוות בכוונה, עבירה המקבילה לרצח. משפחת פולד: "מקווים שיקבל את העונש המירבי" והוסיפו: "יש פיתרון אחד להרתעה עתידית- גזר דין מוות למחבלים הנתעבים"

בית המשפט הצבאי בעופר הרשיע היום (שני) את הנער שדקר למוות את ארי פולד בפיגוע בגוש עציון לפני כשנה וחצי בגרימת מוות בכוונה, עבירה המקבילה לרצח, בעקבות הרשעת המחבל שרצח את ארי ממסרה משפחתו: "אנו שמחים על הכרעת הדין שקבע את הרף החמור ביותר עבור המחבל השפל ומקווים שיקבל את העונש המירבי עבור מעשיו".

במשפחה הוסיפו כי "בעולם מתוקן המחבל בן העוולה היה מקבל גזר דין מוות על מנת להרתיע כל מי שמעלה על דעתו לצאת ולפגוע ביהודי". לדבריהם: "יש פיתרון אחד להרתעה עתידית- גזר דין מוות למחבלים הנתעבים".

אלפים בהלוויית ארי פולד הי"ד; צה"ל מיפה את בית המחבל

"אנו פונים לראש הממשלה ולשר הביטחון, אנחנו נסחוב כל חיינו את הכאב, אתם תפקידכם להיות חזקים. להגן על אזרחי ישראל בכל החזיתות, להכות שורש בארץ המולדת, להעמיק את אחיזתנו באדמה הטובה הזאת, לחזק את הריבונות בכל חבלי המולדת בלי להתקפל בפני הטרור ובלי להחלש מרוצחים שפלים. הדרישה שלנו זה שתמשיכו להרים את קרנה של מדינת ישראל בנחישות מבלי לתת חלילה פרס לטרור. ככה ארי היה דורש מאיתכם ומאיתנו ואנו מבקשים זאת מכם בשמו", נמסר מטעם המשפחה.

יו״ר הבית היהודי, רפי פרץ, אמר בתגובה להרשעת רוצחו של ארי פולד הי״ד: ״מחבל שרצח יהודי דינו מוות. חד וחלק. הרשעת רוצחו של ארי פולד הי"ד היא צעד נכון בכיוון, אבל אם הכוונה היא שהוא יעשה תואר ראשון ופינוקים בכלא אזי עלינו לעשות חשבון פנימי רציני עם עצמנו איך הגענו למצב הזה. מחבלים הם בני מוות ואם לא, אז שינמקו בכלא.״

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד • צפו

כזכור, פולד נפצע בפיגוע דקירה אכזרי במרכז המסחרי בצומת גוש עציון, זאת לאחר שזיהה כי המחבל רודף אחרי שני יהודים אחרים, הוא סיכן את חייו והתערב ואז נדקר על ידי המחבל ואז בפעולה הרואית ניהל מרדף אחרי המחבל כשהסכין תקועה בגופו יכשהוא יורה בו ומנטרל אותו ורק אז קורס מחומרת מצבו. מותו של פולד בן ה-40, נקבע בבית החולים שערי צדק. המחבל הדוקר נורה ונפצע בינוני.

פולד עלה לישראל בצעירותו, היה חבר בכיתת הכוננות,באפרת ועסק רבות בהסברה ישראל ונהג להתראיין לכלי תקשורת בין לאומיים בכדי להגן על מדינת ישראל ישראל. רבים ספדו לו בכתו.

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד המחבל שביצע את הפיגוע והוא מואשם בעבירה של גרימת מוות בכוונה, המקבילה לעבירת רצח בבית משפט אזרחי. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של הנאשם, שיושב מאז הפיגוע במעצר, עד לתום ההליכים המשפטיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ככה זה כשבונים צדק לפי אוסף חוקים מהמנדט והשלטון העותמני ללא קשר למציאות ולמוסר האלוקי
כמו שכתוב כל המרחם על אכזריים סופו שיתאכזר על רחמניים זה הכיוון הכללי לצערנו במדינת היהודים 2020 זה גם נכון להתעמרות והדה לגיטימציה רבת השנים לציבור הדתי הימני והחרדי בציבור הנכים החולים ובקשיים ובילדים מוגבלים חרדים .
תעשו תשובה מהר לפני שהמשיח בא ואז כבר לא יהיה צ'אנס נוסף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו