"תקנות השוק"? ארבע עמותת חרדיות משווקות דירות בחריש

"וועד הדיור המאוחד של חריש", "לעבדך באמת", "ערבים לדיור" ו"תפארת הדיור" הודיעו עד כה כי הם משווקים דירות בחריש לציבור החרדי

"אחרי החגים" כבר כאן. מבחינת הציבור החרדי, בימים הקרובים יתחילו העמותות השונות לשווק את הדירות בחריש, מתוך תקווה שהן תזכינה במכרזים המיוחלים שיסגרו ביום כ"ה בחשוון.

קרא עוד:

[postim]

אם בתחילה נראה היה כי וועד הדיור המאוחד של חריש יהיה הגוף הבלעדי שיווק את הדירות בחריש עבור הציבור, מתברר כי המצב רחוק מכך. בתחילה היתה זו עמותת "לעבדך באמת" שהודיעה כי יש להם כבר 1,500 נרשמים, לאחר מכן "ערבים לדיור" הודיעו כי הם יוצאים בשיווק נפרד, והיום מתברר כי גוף חרדי נוסף הצטרף למעגל המשווקים.

במודעה שפורסמה היום בעיתונות החרדית מטעם "תפארת הדיור" מיסודו של הרב מיכה רוטשילד (לרפו"ש), הם מודעים כי ניתן להירשם אצלם לרכישת דירות בחריש במחירים זולים במיוחד.

מבירור שערך "פתרונט" עולה, כי "תפארת הדיור" מתמודד במכרזים בחריש באמצעות קבלן ולא באמצעות עמותה, וכל אחד שנרשם יכול לבחור לעצמו את הדירה, מספר החרדים והקומה שבו יתגורר.

בנושא של המחיר הם מציעים דירת שלושה חדרים עם אופציה לעוד שני חדרים במחיר של 550 אלף שקל, או דירת ארבעה חדרים עם אופציה לעוד חדר במחיר של 650 אלף שקל. לדבריהם, המחיר הוא לפני המענקים.

כל מי שמעוניין להירשם צריך לשלם 500 שקל דמי הרשמה, פלוס צ'ק של 10,000 שקל לסוף החודש הנוכחי. באם הקבלן יזכה במכרז, יצטרכו לשלם עוד 20 אחוז ממחיר הדירה בחתימת החוזה מול הקבלן ושאר התשלומים יהיו בהתאם להתקדמות הבניה.

ב"תפארת הדיור" מדגישים כי אין להם כל קשר לוועד הדיור המאוחד של חריש ואין להם שום קשר. מעניין יהיה לבדוק כיצד ניתן יהיה ליישם את "תקנות השוק" בסיטואציה הנוכחית שנוצרה בשטח.

מקור: פתרונט – הכל על נדל"ן הציבור החרדי

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו