צלומים: משה גולדשטיין והאחים לענטשעווסקי

מַרְבִּים שָׁלוֹם: האחים האדמורי"ם לבית צאנז נפגשו ב'ביקור חולים' אצל אימם

באורח נדיר ובסמוך למיטת אימם השוכבת בבית החולים במנהטן שבארה"ב נפגשו האחים האדמורי"ם מצאנז וצאנז קלויעזנבורג ושהו יחד עם אימם בחדרה לשיחה ממושכת. הפגישה הגיעה לאחר בקשתה המפורשת של אימם הרבנית שתחי'

לאחר שאמש (רביעי) המריא מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א לארה"ב זאת בשל מצבה הרעוע של אימו, באורח נדיר נפגש עם אחיו כ"ק האדמו"ר מצאנז קלויזענבורג שליט"א בבית החולים במנהטן.

מפרטים שהגיעו לידי'חדשות JDN' עולה כי הפגישה הגיעה לאחר בקשתה של אמם הרבנית הישישה שביקשה כי בניה האדמורי"ם מצאנז וצאנז קלויעזנבורג שליט"א יבואו יחד לבקרה.

בשל כך נכנסו האחים יחדיו לביקור ממושך בחדרה של אימם הרבנית שתחי', כשבחדר אף אחד לא שהה מלבד האדמורי"ם מצאנז וצאנז קלויעזנבורג ואימם הרבנית. בסיום המפגש ערכו האדמורי"ם לחיים ולחצו זה לזה ידים בחביבות גדולה.

יצוין כי הפגישה חוללה התרגשות גדולה בקרב חסידי בית צאנז שכן הפגישה היום הגיעה לאחר כשבע עשרה שנה שלא נפגשו האחים האדמורי"ם.

כזכור, אמש דווח כי בשל מצבה הרפואי המוסיף להיות רעוע של אם מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, הקדים האדמו"ר את נסיעתו המתוכננת בשבוע הבא לארה"ב והמריא אמש לארה"ב בשל מצב אימו הרבנית שתחי'.

עוד דווח כי מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א היה צפוי להמריא בשבוע הקרוב לביקור היסטורי בקהילות החסידות שבארה"ב זאת לאחר כחמש שנים בהם רק הגיע הרבי לביקורים קצרים מאוד, אך עקב מצבה הרפואי של אימו הרבנית שתחי' החליט הרבי להקדים את נסיעתו וכבר אמש המריא הרבי יחד עם מספר מקורביו לארה"ב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך השם

כתבה צינית ומבזה
בושה וחרפה

כינוס צדיקים יפה להם ויפה לעולם ב"ה מרבים שלום

חבל על כל 17 השנים

ברוך ה'. כל כך הרבה חסידיות כבר נקרעו מפני פוליטיקה בין אחים.הפגישה הזה הוא דבר טוב. ונראה מה שיהיה.

הכל לש"ש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו