Yossi Zeliger/Flash90

סקרים ראשונים אחרי הגשת הרשימות: כמה הימין מקבל והאם עוצמה עוברת?

למרות שמפת המפלגות הפכה לסופית, מפת הגושים ללא שינוי • גוש הימין נע בין 55 ל-57 מנדטים • עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה בסקר אחד • באיזה סקר כחול לבן הביאה פער של 5 מנדטים מהליכוד? • ובאיזה סקר ש"ס מאבדת שליש מכוחה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יממה אחרי הגשת הרשימות, לראשונה אחרי שמפת המפלגות הובררה באופן סופי, הסקרים מלמדים כי אין שינוי במפת הגושים. על פי שלושת הסקרים שפורסמו הערב, גוש הימין נע בין 55 ל-57 מנדטים. בסקר אחד מתוך השלושה, עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה. ימינה המחודשת נעה בין 7 ל-10 מנדטים. הפער בין כחול לבן לליכוד נע על בין מנדט ל-5 מנדטים. המפלגות החרדיות מקבלות בסקרים בין 13 ל-17 מנדטים.

על פי סקר 'חדשות 12', כחול לבן בראשות בני גנץ מקבלת 34 מנדטים, הליכוד בראשות בנימין נתניהו עם 32, הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה 13, ימינה בראשות נפתלי בנט עם הרב רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' 10, ש"ס בראשות אריה דרעי 8, העבודה– גשר-מרצ 8, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן 8, יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן 7. עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.1%.

בסקר 'כאן חדשות' מרבית הנתונים די דומים: כחול לבן דווקא עם נתון גבוה של 36 מנדטים, לעומת 31 מנדטים בלבד לליכוד, הרשימה המשותפת ללא שינוי עם 13, העבודה–גשר–מרצ עם 9, ש"ס 9, יהדות התורה 8 , ימינה אחרי האיחוד 7, ישראל ביתנו 7, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.2% מהקולות.

גם בסקר 'חדשות 13' מרבית הנתונים די דומים והגיוניים: כחול לבן עם 34, הליכוד גם בסקר הזה עם 31, הרשימה המשותפת פה עם מנדט יותר ומקבל 14, העבודה-גשר- מרצ 9, ישראל ביתנו 8, ימינה 7, יהדות התורה 7. בסוף הסקר הזה ישנם 2 נתונים מפתיעים, ש"ס מעבדת שליש מכוחה וצונחת ל-6 מנדטים בלבד, ועוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

סקר 'חדשות 12' בחלוקה לגושים: ימין 42, חרדים 15, מרכז שמאל 42, ערבים 13, ישראל ביתנו 8. מפת הגושים בסקר 'כאן חדשות': ימין 38, חרדים 17, מרכז שמאל 45, ערבים 13, ישראל ביתנו 7. מפת הגושים לפי סקר 'חדשות 13': ימין 45 (כולל עוצמה יהודית), חרדים 13, מרכז שמאל 43, ערבים 14, ליברמן עם 8.

בכל הסקרים נבדקה כמובן גם שאלת ההתאמה לראשות הממשלה. סקר 'חדשות 12' שנערך ע"י מכון מדגם: בנימין נתניהו 40%, בני גנץ 38%, אף אחד מהם 16%, לא יודע 6%. סקר 'כאן חדשות' שנערך ע"י קנטאר מדיה: בני גנץ לראשונה עוקף את נתניהו עם 42%, בנימין נתניהו עם 41%. בסקר 'חדשות 13' שנערך ע"י קמיל פוקס נתניהו שומר על ההובלה עם 40% לעומת 36% לבני גנץ.

ב'כאן חדשות' נבדקה גם שאלת החסינות, 44% מהנשאלים אמרו כי ראוי שבקשת החסינות של נתניהו תעלה לדיון בכנסת בתקופת הבחירות, 38% ענו בשלילה. 50% ממצביעי המרכז-שמאל-ערבים תומכים בהדחתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אם יסרב לכנס את מליאת הכנסת כדי לדון בחסינות. זאת לעומת 15% בלבד מגוש הימין-חרדים. 33% מכלל הנשאלים מתנגדים להדחה של אדלשטיין אם יסרב לכנס את המליאה.

בסקר 'חדשות 13' נשאלו המשיבים גם על המאמצים שהתקיימו בשבועות האחרונים לאחד את מפלגתו של איתמר בן גביר, עוצמה יהודית, עם מפלגת ימינה. מהסקר עולה כי 22% מהציבור מאמינים כי נתניהו היה צריך לשריין את בן גביר ברשימתו לאחר הכישלון להגיע להסכמה על האיחוד. 40% אמרו כי הוא לא היה צריך לשריין את מקומו, ו-38% אמרו כי אינם יודעים. בנוסף, 22% מהמשיבים אמרו כי רפי פרץ צדק כשפירק את ההסכם עם עוצמה יהודית, לעומת 26% שענו כי הוא טעה. 41% אמרו כי אינם יודעים, ו-11% נוספים כלל לא שמעו על הסוגייה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סקר כאן 11 הכי הגיוני,
של חדשות 12 לא הגיוני כי ימינה לא יקבלו 10 מנדטים,
ושל חדשות 13 לא הגיוני כי שס לא יורדת ל 6 מנדטים, ועוצמה לא עוברת.

ילאאא
נתניהו לכלא
לא יהיה לכופר הזה חסינות בחיים

ככל שהדברים יתנו לעוצמה לעבור
מצב הימין יהיה יותר גרוע
כי אנשים יתפתו להצביע
ובאמת הם לא יעברו

תיקון * ככל שהסקרים

בינתיים אף פעם הסקרים לא הוכיחו את אמיתותם

אני מאוד חפץ שבן גביר יעבור ומתפלל שהימין החדש לא יעברו כדאי שבנט שגרם לנו את כול הבלגן בשנה האחרונה( בלי הימין החדש בבחירות לפני שנה) יעוף הביתה אני חושב שהוא פשוט בוגד בכולם רק בשביל הכיסא

ערוץ 13 השמאלנים פתאום מדווחים לטובת עוצמה???
הרי ברור שמסתתר כאן אינטרס. כדי להריץ אותם ולגרום לימין ליפול. גם בפעם הקודמת באורח פלא בן גביר עבר.. הכל שקר. עוצמה לא עוברת והלוואי והיו לה גם 10 מנדטים כדי לחנך את בתי המשפט.

השם קובע.

ה' קובע.

מכון קאנטר של דודי חסיד נוטה לדייק יותר ממדגם וקמיל פוקס.

הסקרים של כאן 11 הכי מדוייקים

אין מצב שעוצמה עוברת והימינה מקבלים 10, ועוד אחרי הקטע המסריח ביומיים האחרונים..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture