מחבל משגר עפיפוני תבערה | צילום: Rahim Khatib/Flash90

טווח הבלונים מתרחב: בלונים עם חפץ חשוד אותרו בקו החוף באשדוד

לאחר שאמש צה"ל תקף יעדים של בעקבות אירועי שיגור בלונים ביממה אחת: צרור בלונים עם חפץ חשוד אותר בחוף לידו שבאשדוד, סמוך לטיילת. כוחות משטרה הוזעקו למקום וחסמו את הזירה, וחבלנים בודקים בשעה זו האם מדובר בבלוני נפץ

טווח בלוני הטרור מתרחב: צרור בלונים עם חפץ חשוד אותר היום (שישי) בחוף לידו שבאשדוד, סמוך לטיילת. כוחות משטרה הוזעקו למקום וחסמו את הזירה, וחבלנים בודקים בשעה זו האם מדובר בבלוני נפץ. זאת, לאחר שאמש צה"ל תקף יעדים של ארגון הטרור חמאס בעקבות שלוש אירועי שיגור בלונים שאירעו ביממה אחת.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה וחבלני משטרת ישראל מטפלים ברגעים אלו בחפץ חשוד שחובר אל מספר בלונים ונחת לאורך קו החוף בעיר אשדוד. בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה הוזעקו למקום ניידות המשטרה שסגרו את הזירה למניעת סכנה לציבור עד לסיום עבודתו המקצועית ברגעים אלו של חבלן המשטרה".

כוחות המשטרה בזירה באשדוד

מטען שחובר לצרור בלונים התפוצץ אתמול סמוך לרכז ביטחון שוטף של אחד מיישובי שדות נגב בעוטף עזה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. שלשום, כמה שעות לאחר אזעקת צבע אדום שנשמעה בקיבוצי הסביבה, הודיעה עיריית שדרות על צרור בלונים שנמצא באחד מרחובות העיר. חבלן שהגיע למקום טיפל במטען שחובר אליו.

מסוק קרב של צה"ל תקף אמש תשתית המשמשת לפעילות תת-קרקע של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה – כך נמסר מדובר צה"ל. עוד נמסר כי, "התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום". זמן קצר לפני כן דווח על הפרחת בלונים רבים מהרצועה לעבר העוטף ובתום יום רצוף הפרחות בלוני נפץ מהרצועה.

ביום רביעי השבוע נורו ארבע רקטות לעבר ישראל – לאחר שלושה שבועות שבהם לא נורתה אף רקטה מעזה. שתיים מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ושתיים נחתו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים בגוף, אך היו נפגעים בנפש. לא נגרם נזק לרכוש. בתגובה לירי, תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר אמש כמה יעדי טרור של חמאס בצפון רצועת עזה, בהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ועוד ביבי משתחצן בהצלחות צבאיות וכח ההרתעה ……

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו