הדס פרוש / Flash90

יעלון על הפגישה של אולמרט ואבו מאזן: "חרפה, פגישה שיש בה קלון"

בכיר כחול לבן ח"כ בוגי יעלון אמר הבוקר כי מפלגתו תומכת תחת תנאים מסוימים בסיפוח שטחים ביו"ש אך לא רק בסיכום הפלסטינים , אלא מספיק הסכמה בינלאומית "בני גנץ אמר כבר שאנחנו נשמח להחיל ריבונות במקומות מסוימים בתיאום בינלאומי"

חבר הנהגת כחול לבן ח"כ בוגי יעלון התייחס הבוקר (רביעי) לפגישתם של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בניו יורק ואמר: "זו חרפה. הייתי מגדיר אותה כפגישה שיש בה קלון. וחבל שהתקיימה".

יעלון הוסיף: "מה עשה אהוד אולמרט? אני מכיר את המפגשים האלה של ישראלים ופלסטינים, שבהם הפלסטינים מאשימים את הישראלים, הישראלים מאשימים את עצמם – זה מה שהוא עשה, משחר הציונות לא קם מנהיג אצלם שהיה מוכן לחלק איתנו את הארץ. הרי ערפאת סירב לקמפ דייוויד, להצעת קלינטון, ואבו מאזן סירב להצעת אולמרט, אז מה אתה עכשיו הולך לסנגר עליו?".

יעלון התייחס גם לטענתו של נתניהו שאולמרט משמש כיועץ לח"כ בני גנץ ואמר: "עוד שקר, כמה אפשר לשקר? אני בכלל טוען שנתניהו בזמן האחרון איבד כיוון. הוא נשען שקרים, ומי שנשען ובונה את המדיניות, את הפוליטיקה שלו על שקרים אין לו תקומה, אהוד אולמרט איננו יועץ של כחול לבן, ומספיק עם השקר הזה".

בנוסף התייחס לדבריו של יו"ר כחול לבן שאמר שהרשימה המשותפת לא תהיה חלק מהממשלה בראשותו ואמר: "הרי מאשימים אותנו שאנחנו מתכוונים להקים ממשלה או לסמוך על הרשימה המשותפת. הרי לא עשינו את זה בבחירות הקודמות – מספיק עם השקרים".

יעלון הדגיש כי לא נסתם הגולל על גנץ להרכיב ממשלה, "אני מציע להסתכל על התמונה הכוללת. מה שקרה מהבחירות הראשונות, שבהן כחול לבן הגיעו להישג פנומנלי של שוויון עם הליכוד תוך חודשיים מהקמת המפלגה, בבחירות השניות אנחנו כבר מובילים במנדט אחד, גוש החסינות של נתניהו ירד מ-60 ל-55, ואנחנו שמסתובבים בשטח רואים את השינוי ואת הצימאון לשינוי, ואת הנכונות של אנשי ליכוד, כולל חברי מרכז שמבינים שבנימין נתניהו לקח אותם כבני ערובה, לעבור אלינו".

חבר הכנסת יעלון הסביר איך כחול לבן תרכיב ממשלה בלי המשותפת ואמר: "אני רואה סיכוי שכחול לבן תקבל הרבה יותר מנדטים ממה שהיא קיבלה, אני חש את זה בשטח. חלק מזה לא ביטאו בסקרים כי קודם כל ליכודניקים לא רוצים להודות בסקר מה הם הולכים לעשות. בספטמבר 300 אלף ליכודניקים לא באו להצביע. ביבי אומר שזה בגלל שהם חשבו שהוא ינצח, הם לא באו להצביע כי נמאס להם מההתנהלות של נתניהו, כמו שנמאס לבני בגין, לימור לבנת, מיקי איתן ודן תיכון, ולכן אנחנו צריכים לפתוח פער".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החברה בכחול לבן מנוהלים ממש טוב – הימניים מגיבים על כשלי השמאל והשמאלנים מגיבים כל כשלי הימין – ככה מפילים את רוב האוכלסיה בפח..

בוגי בגדת בחיילים שלך אתה גרוע מאולמרט . אז תמכור את החרטא שלך לגנץ ההזוי ולא לנו אנו לא קונים

גנץ הגנב בחסות בוגי האהבל ויהיר העמלקי שוב מנסים לשקר את העם . עודה ואחמד זיבי כבר הודיע שיתמוך בגנץ מבחוץ . מה זה אומר יה מר בוגי הדבע .. תצהיר שלא תסכימו לקבל מימנו תמיכה . ותגיד בקול גדול שאתה לא רוצה שום קשר או תמיכה של הרשימה המתועבת . ואז אולי נתחיל קצת להתפשר עם השקרים הנלוזים שלך ישל הרובוט מרג גנץ ההזוי . מר בוגי תחרטט את החברים שלך . גנץ הכריז שהוא לא הולך עם טיבי כדי לקושש עם השקרים המתועבים שלו כמה קולות . הרי אין לגנב שום סיכוי בלי הערבים עודה וזיבי

טטט5.
מי אתה? דבר יפה!

יא טטט5.
אתה מטטטטטמטם אותנו.
טומטום.

בוגי איש כן ואמיץ!

בדיוק כמוך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו