צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

בן גביר: "הליכוד הציע לי סיוע לעבור את אחוז החסימה תמורת פרישה"

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אומר הבוקר כי בליכוד הציעו לו סיוע לעבור את אחוז החסימה ע"י גיוס תמיכה של רבנים תמורת פרישה במקרה ונגיע לבחירות רביעיות. הליכוד: "שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לבן גביר מסכנת את ניצחון הימין"

בחירות 2020: מקרובי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ניהלו מגעים בימים האחרונים עם יו"ר מפלגת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר, בכדי לעזור לו לעבור את אחוז החסימה, כך פורסם הבוקר (רביעי) 'בידיעות אחרונות', המהלך הגיע מתוך הבנה של אנשי נתניהו כי במידה ועוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה, הדבר יקרב את נתניהו למנדט ה 61 להקמת ממשלה.

בבחירות האחרונות ניהלו בליכוד מלחמת חורמה נגד עוצמה יהודית וניסו למנוע ממצביעי הימין לבחור במפלגה, וזאת למרות שלפחות בהתחלה חשבו בליכוד שיש להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה. למרות זאת באותן בחירות זכתה המפלגה ב־84 אלף קולות, אמנם רחוק למדי מאחוז החסימה אך עדיין כמות קולות מרשימה.

כעת, לקראת הבחירות הקרובות, מבינים נתניהו ואנשיו שאין כבר דרך לשכנע את בן גביר לוותר על התמודדות לכנסת. לכן החלו בימים האחרונים כמה מיועציו הקרובים של נתניהו לנהל מגעים מול איתמר בן גביר, בניסיון לחשוב יחד איך לסייע לעוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה.

ע"פ הפרסום של העיתונאי 'עמיחי אתאלי' בין האפשרויות שנדונו הייתה בקשה של בן גביר, שראש הממשלה נתניהו יפנה לרבנים בכירים בציונות הדתית, יבהיר להם שיש לו אינטרס מובהק שעוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה ויבקש שיביעו בה תמיכה פומבית. בנוסף עלה רעיון שלפיו נתניהו יפנה למפלגת יהדות התורה ויבקש שאחת החסידויות הקטנות שתומכות במפלגה תורה הפעם לכל אנשיה להצביע לעוצמה יהודית.

קשה לדעת אם המהלך הזה יצא לפועל, אך בכל אופן בן גביר ואנשיו טרם השיבו סופית לתנאי זה, אולם הם לא פסלו את ההצעה על הסף, וטרחו לציין שהם אנשים הגונים שיעמדו בכל התחייבות שיקבלו על עצמם.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "אנחנו עסוקים בהצלת גוש הימין ומקווים שנתניהו למד מהטעות של הבחירות האחרונות, כאשר הוא יצא נגד עוצמה ופיספס את ההזדמנות להקים ממשלה. הסיכוי היחידי לממשלת ימין יהיה אם עוצמה תעבור את אחוז החסימה ונקווה שראש הממשלה יפנים זאת".

בראיון 'לרשת ב" אישר בן גביר את הידיעה ואמר: "הליכוד הציעו לי סיוע לעבור את אחוז החסימה בתמורה להסרת מועמדותי במידה ונגיע לבחירות רביעיות". מהליכוד נמסר בתגובה: "שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לעוצמה יהודית ובן גביר מסכנת את ניצחון הימין".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא נצביע לבן גביר המתלהם. דרכנו דרך תורה ולא ריב ומדון

ואנחנו כן

מדהים מדהים מדהים!! כל פעם מחדש מצליחים לטעת בליבם של כל מיני, שמה שלא הצליח אף פעם, כן יצליח הפעם. חברה, תפנימו. אין להם קמצוץ סיכוי לעבור. הם לא עברו גם כשרצו עם אלי ישי וגם כשאחוז החסימה היה הרבה יותר נמוך.

בן גביר זה מתנה מה' לעם ישראל כדי שלימין לא יהיה רוב וסוף סוף ביבי ילך הביתה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו