"הסיכוי שחריש אכן תהיה עיר חרדית נמוך"

כך לדברי רונן וויל, מנהל השיווק של חברת "באמונה", המשווקת נדל"ן למגזר הדתי-לאומי * 350 איש נרשמו עד כמה ועוד אלפים מביעים התעניינות

"הסיכוי שחריש אכן תהיה עיר חרדית נמוך", כך לדברי רונן וויל, מנהל השיווק של "באמונה" שמתמחה בשיווק נדל"ן למגזר הדתי-לאומי: "אין ספק שחריש לא תהיה עיר לחרדים בלבד". לדבריו, קצב ההרשמה בחברה שלהם גדול יותר מהציפיות של החברה.

קרא עוד:

[postim]

ישראל אביטל, חילוני תושב רמת גן ומראשי קבוצת "חריש שלנו" החילונית אומר ל"כלכליסט", כי אין לו חשש להיות מיעוט חילוני בעיר חרדית. "אנשים צריכים להבין שבתנאי המכרז לא נכתב לחרדים בלבד ולכן אין שום סיבה שחריש תהיה חרדית. חשוב להבין שכוח הקנייה של הציבור החילוני גדול לאין שיעור מכוח הקנייה של הציבור החרדי, אלא שכוח הארגון שלהם טוב יותר ולכן, חברנו אל 'באמונה' שכבר ניהלה פרויקטים נדל"ניים גדולים בעבר, ויחד אנו פועלים למימוש פוטנציאל כוח הקנייה החילוני בחריש", אומר אביטל.

לפי הפרסום, חברת באמונה מדווחת כי לפרויקט "נאות חנן" שאותו היא מתכוונת להקים בחריש נרשמו עד כה למעלה מ-200 משפחות ששילמו מאות שקלים כדמי הרשמה בעוד אלפים רבים מביעים עניין בשכונה ושוקלים להצטרף.

בנוסף, קבוצת "חריש שלנו" המשווקת יחידות דיור בחריש לציבור החילוני ומנוהלת גם היא על ידי 'באמונה' מדווחת כי עד כה נרשמו למעלה מ-150 משפחות לפרויקט ולמעלה מ-1,500 איש הביעו עניין להצטרף ולעבור לחריש. החברה מסרה כי המחירים בשני הפרויקטים יתחילו ב-590 אלף שקל לדירה של שלושה חדרים ובכ-660 אלף לדירת 4 חדרים.

וויל מוסיף, "בכל יום פונים אלינו עשרות אנשים מכל רחבי הארץ שחושבים להצטרף ולנצל את ההזדמנות החד פעמית שנקרתה בפניהם לקנות דירה חדשה במחיר חסר תקדים".

מקור: פתרונט – הכל על נדל"ן לציבור החרדי

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש חשש רציני שגם בחריש יש קברים, ולכן הציבור החרדי לא יבוא להתגורר שם.

איזה אינטרס יש להאתר נגד חריש המסקר את את חריש שלילי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו