"תודה": נתניהו שוחח עם ראשי בלוק הימין – "סיכמו להקים ממשלה לאומית"

ראש המשלה הגיב לתוצאות המדגמים והתחזקות הליכוד: "תודה". הליכוד: נתניהו שוחח עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם. בנט: "מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה"

ראש המשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לתוצאות המדגם החוזים 60 מנדטים לגוש הימין והתחזקות משמעותית לליכוד וכתב בטוויטר: "תודה – ניצחון ענק למען ישראל". מהליכוד נמסר כי ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם.

מטעמו של בנט נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר כעת לשר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט. השניים בירכו זה את זה על ניצחון המחנה הלאומי עפ"י תוצאות המדגמים. כפי שהבטיח, בנט אמר לראש הממשלה כי ימינה תמליץ עליו להרכבת הממשלה. גם שר החינוך רפי פרץ שוחח כעת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיחל לו ברכות על ההישג הגדול בבחירות.

יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט אומר הערב כי "הימין ניצח, אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לצורך הקמת ממשלת ימין לאומית. סיעת ימינה תישאר מאוחדת, וכבר מחר נקיים ישיבת סיעה ראשונה. אנו מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה בה נמשיך לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, נמשיך להעניק גיבוי לחיילי צה״ל ונשמור על ארץ ישראל ועל ערכי הימין".

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ': "‏ערב גדול למדינת ישראל.מודה לאלפי בני ובנות הציונות הדתית שלקחו אחריות על מדינת ישראל ומחנה הימין, ירדו אל השטח בהמוניהם, והביאו הישג אדיר. הרוח הגדולה הזו תתורגם בעזרת השם לממשלה לאומית טובה לישראל. ממשיכים בכל הכח ביחד קדימה".

ח"כ איילת שקד צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "‏ניצחון אדיר לימין. נקווה שקולות החיילים יכריעו ויאפשרו להקים ממשלה לאומית. הציונות הדתית התגייסה למערכה ואלפי מתנדבים צעירים ומבוגרים עם דבקות במטרה ונחישות פעלו לאורך כל היום בערים השונות. הדמוקרטיה הישראלית חזקה ותוססת והעם הכריע – ממשלת ימין בראשות נתניהו".

שר החינוך רפי פרץ: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: "על פי תוצאות המדגמים מדובר בניצחון ענק לליכוד ולראש הממשלה נתניהו. העם אמר את דברו והכריע הליכוד. נקים ממשלה חזקה וטובה שתפעל למען אזרחי ישראל ותחזיר את המדינה למסלול".

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן בטוויטר: "״לפי כל המדגמים מדובר בנצחון גדול של ראש הממשלה והליכוד. הישג אדיר, שמלמד על התמיכה הרחבה בעמדות המחנה הלאומי ובמנהיגותו של ראש הממשלה. תודה מכל הלב לכל פעילות ופעילי הליכוד שעשו היום מאמץ אדיר כדי להבטיח את נצחוננו. אוהב אתכם".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן נודע הדבר . ביבי הצדיק מחזיק מכשיר לא כשר..!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו