Shlomi Cohen/Flash90

"בזכות התפילות של גדולי התורה": נתניהו התקשר לדרעי, ליצמן וגפני • צפו

ראש הממשלה שוחח הערב עם ראשי המפלגות החרדיות השר יעקב ליצמן, השר אריה דרעי וח"כ משה גפני. ליצמן שוחח גם עם כל ראשי גוש הימין, גפני, דרעי ובנט. גפני: "אנחנו שמחים הלילה שמחה כפולה. הציבור אמר את דברו, ליברמן כבר לא רלוונטי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר כעת ליו"ר שס, השר אריה דרעי, בירך אותו על התוצאה והודה לו על התמיכה העקבית – כך נמסר מתנועת ש"ס. השר דרעי בירך את ראש הממשלה על התוצאה המצויינת ואמר כי הוא מקווה שתוקם במהרה ממשלה ימנית וחזקה שתפעל למען עם ישראל

משלכתו של יו"ר יהדות התורה, שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן נמסר כי הוא שוחח כעת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיחל לו מזל טוב, ברוך השם ובשעה טובה. השר ליצמן הודיע לו על המשך שיתוף הפעולה בין גוש הימין. נקבעה פגישה למחר בבוקר. נתניהו התקשר גם ליו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שאותו על הניצחון הגדול, השניים קבעו להיפגש מחר בבוקר לישיבת בלוק הימין.

בנוסף, שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן שוחח בשעה האחרונה עם כל ראשי גוש הימין, ראש הממשלה נתניהו, ח”כ גפני, השרים דרעי ובנט, וסיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק לטובת אזרחי ישראל.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני במשדר הבחירות ב'קול חי': "אנחנו שמחים הלילה שמחה כפולה. הראשון, על שאנחנו הגדלנו את כוחנו, והשני זה שנתניהו וגוש הימין ירכיב את הממשלה הבאה. הציבור אמר את דברו, ליברמן כבר לא רלוונטי, אף אחד לא רוצה אותו, הוא צריך ללכת הבייתה. או שישאר, גם ככה לא נשים לב אליו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"כאשר יבער הגל"ל" גנץ לפיד ליברמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו