Abed Rahim Khatib/Flash90

מניין החולים עולה ל-76: ישראלי שני נדבק בקורונה ממקור שאינו ידוע

ממסמך שפרסם הבוקר משרד הבריאות על עדכון כולל של כלל חולי הקורונה בישראל עולה כי מניין החולים עומד על 76. בהודעות רשמיות המפרטות את מסלולם דווח רק על חולים 71 שמקור הדבקתו לא ידוע וחולה 72 שחזר מאוסטריה • כל הפרטים

ממסמך שפרסם הבוקר משרד הבריאות על עדכון כולל של כלל חולי הקורונה בישראל עולה כי מניין החולים עומד על 76. בהודעות רשמיות המפרטות את מסלולם דווח רק על חולים 71 (שמקור הדבקתו לא ידוע) וחולה 72 מתל אביב שהיה בחופשה מאורגנת באוסטריה בין ה-27.2 ועד ה-5.3. ונכנס לאחר מכן לבידוד.

כל מי ששהה במקומות או בטיסות שיצוינו בימים ובשעות המפורטים מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

חולה 71

חולה מספר 71 הוא גבר בשנות ה 60 לחייו ממרכז הארץ, מקור הדבקה נכון לעכשיו אינו ידוע.
החולה מאושפז בבידוד.

פרטים מלאים על החקירה האפידמילוגית ומיקומים מדויקים יפורסמו בהקדם.

חולה 72

חולה מספר 72 בן 34 מתל אביב, נסע לחופשת סקי מאורגנת באוסטריה בחברת סקי דיל בין ה 27.2 ועד ה 5.3.
נכנס לבידוד מתאריך חזרתו ארצה ומאז לא היו לו מגעים נוספים.

להלן פרטי הטיסות:

טיסה הלוך:
27.2 מספר טיסה LY347 מתל אביב לציריך שעת המראה 07:30

טיסה חזור:
5.3 מספר טיסה LY348 מציריך לתל אביב שעת המראה 12:40

כאמור, מקור הדבקתו של "חולה מספר 71", אחראי מערכות אחזקה וכיבוי ברשות שדות התעופה בנתב"ג , אינו ידוע. זהו החולה השני בארץ שנדבק בנגיף אף שלא שהה בחו"ל בתקופה האחרונה ולא נדבק מחולה מאומת. לפי ההודעה, החולה – גבר בשנות השישים לחייו ממרכז הארץ – מאושפז בבידוד. החולה הראשון שמקור הדבקתו אינו ידוע הוא עובד מד"א, שגם אשתו ושני ילדיו נדבקו.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "בהמשך לידיעה על עובד ברשות שדות התעופה אשר נתגלה כחולה בקורונה. מדובר בעובד המנהל את אחזקת מערכות בקרה וגילוי אש אשר לא היה במתקני רש"ת בעשרה ימים האחרונים ולאור העובדה שקיים רישום מדויק של הפגישות הן הועברו למשרד הבריאות אשר מקיים בשעה החקירה האפדימיולוגית הקשורה לעובד".

"עובדים אשר באו במגע ישיר איתו לפני עשרה ימים נשלחו לביתם לבידוד ודווחו כנדרש. עובדי רש"ת אשר עומדים ועובדים בשערי ישראל הם הקו הראשון בשגרה ובימי חירום אנו נטפל בעובד ומשפחתו ונאחל לו ולמשפחתו בריאות ונסייע להם ככל הניתן", לשון ההודעה.

ראש מועצת אפרת עוד רביבי הודיע הבוקר כי "בהמשך להודעה הקודמת לאחר שיחה של גורמי הרפואה עם החולה מותר לנו לפרסם שהחולה הוא הרב דב זינגר. הרב ביקש למסור שהוא חש בטוב. נמצא בביתו ופועל על פי הנחיות משרד הבריאות. בשלב זה ונוכח מצבו הרפואי הוא לא מועבר לאישפוז".

עוד הוסיף כי הרב גם ביקש למסור כי: "כל מי שהיה עימו במגע במשך למעלה מ 15 דקות במרחק קטן מ 2 מ' חייב להיכנס לבידוד ולדווח למשרד הבריאות". רביבי הוסיף כי, "תודה לרב דב זינגר שהסכים לפרסם את שמו ובכך לייצר מעט יציבות במציאות של חוסר וודאות בה אנו מצויים. שב ומאחל לרב ולכל חולי עם ישראל, רפואה שלמה וימים רגועים יותר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באמת זו מחלה מסוכנת?? או שזה מהומה על לא מאומה?

כשהשמאלנים יחזרו בתשובה תפסק הקורונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו