צילום: משה שי / פלאש 90.

אשת צוות במחלקת יולדות בבי"ח 'לניאדו' התגלתה כחולה בקורונה

דיווח עבר ללשכת הבריאות המחוזית שממשיכה את החקירה האפידמיולוגית בקהילה, יודגש כי העובדת לא שהתה במתחם בית החולים ב-9 הימים האחרונים. בתוך כך, בית החולים איכילוב בתל אביב הודיע כי שני אנשי צוות מבית החולים נמצאו חיובים לקורונה

הנהלת בית החולים לניאדו בנתניה הודיעה הערב (רביעי) כי אשת צוות ממחלקת יולדות א' התגלתה היום כחולה בקורונה. המשמרת האחרונה בה עבדה היתה משמרת לילה בין ה8-9 למרץ ואנשי הצוות שהיו במגע איתה הוכנסו לבידוד. יודגש כי העובדת לא שהתה במתחם בית החולים ב-9 הימים האחרונים.

צוות היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים משלים ברגעים אלו את החקירה האפידמיולוגית בתוך בית החולים ודיווח עבר ללשכת הבריאות המחוזית שממשיכה את החקירה האפידמיולוגית בקהילה. מבית החולים נמסר כי הם "ימשיכו לפעול למען בטיחות הצוות והמטופלים בהתאם להוראות משרד הבריאות".

בתוך כך, בית החולים איכילוב בתל אביב הודיע מוקדם יותר כי שני אנשי צוות מבית החולים נמצאו חיובים לקורונה. מדובר באח בחדר המיון ומתאמת מחקר. שניהם בבידוד. במקביל מתקיימת חקירה אפדמיולוגית לזיהוי כל מי שבא עימם במגע.

מהדסה עין כרם נמסר כי "אחות חדר המיון אשר חשה ברע נמצאה חיובית לקורונה. מתחקיר מיידי עלה כי נדבקה במסיבה בה השתתפה עם מספר נדבקים נוספים. היא מטופלת במתחם למחלות מתפרצות הממוקם בנפרד ממחלקות ומבניין בית החולים ומצבה קל. במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה".

עוד צוין כי "הדסה רגישה מאד לבריאות הצוות והמטופלים של בית החולים, אנשינו מקפידים על בדיקת החום לכל נכנסי בית החולים – כולל אנשי הצוות. כל מי שמגיע מאיזור נגוע או עם חום, לא נכנס לשערי הדסה. הדסה יצאה למבצע ענק של סיקור אוכלוסיה החולה בקורונה בכל רחבי הארץ, יחד עם משרד הבריאות ומד"א ובשילוב סטודנטים מתנדבים, מגדילים לעין ארוך את מיפוי החולים בקהילה כדי שאפשר יהיה לשחרר את המשק לחזור לעבודה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רפואה שלמה ? איזה מוטק ?⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩

רפואה שלמה ? איזה מוטק ?⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו