האדמו"ר מקרלין הורה: "על כל החסידים להתפלל בביתם – אין לארגן מניינים"

"חמירתא סכנתא מאיסורא": בהוראת כ''ק האדמו''ר מקרלין ייסגרו כלל בתי הכנסת של החסידות וחל איסור מוחלט להיכנס לבתי כנסיות של קהילות אחרות, כולל גם לבעלי יארצייט והחייבים בקדיש. עוד הורה: חל איסור מוחלט ללכת ולטבול במקווה

בחסידות קרלין מחריפים את ההוראות זאת בשל התפשטות נגיף הקורונה בארה"ק, הבוקר (שישי) שיגרו בחסידות הודעה לכלל החסדים בכל רחבי הארץ כי בתי הכנסת של החסידות ייסגרו היום ולא יהיו פתוחים כלל וכלל ביום השבת וכן בהמשך עד להודעה חדשה.

ל'חדשות JDN' נודע כי ההודעה ששוגרה לחסידים הגיעה לאחר הוראתו הישירה של כ"ק האדמו"ר מקרלין שליט"א שהורה כי השבת מוטל על כל החסידים להתפלל בביתם וביחידות ואין כלל לארגן מניינים גם לא בבתים ובחדרי מדרגות, על פי ההוראות החסידים יתפללו וילמדו בביתם הפרטי בכדי לשמור על מניעת התפשטות הנגיף.

ההוראה הזו כוללת גם כאלו שהם בעלי יארצייט וגם לאלו שחייבים בקדיש, על כולם ללא יוצא מן הכלל להישאר בבית עד יעבור זעם וחס וחלילה מלסכן עצמם. ההוראה היא כי גם חל איסור מוחלט להיכנס לבתי כנסיות ובתי מדרשות אחרים שכן ישארו פתוחים.

גם לגבי מקוואות הורה כ"ק האדמו"ר שליט"א כי חל איסור מוחלט ללכת ולטבול במקווה לכבוד שבת וצריך להשגיח על כך בכל תוקף כי 'חמירתא סכנתא מאיסורא'. "המפתחות למקווה יישארו בידי הבלנים ועליהם להשגיח על כך", נכתב בהודעה ששוגרה לחסידים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שום בעיה על הכתבה אבללללללללללללללל מדועעעעעעעעעעעעעעעעעתתממוננהה של האדמו"ר הרי הוא לא מרשה לעשות תמונות

כל הכבוד. אשרי החסידות שאדמו"ר כ"כ אחראי מנהיג אותה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו