Yonatan Sindel/Flash90

בנט: "מברך את גנץ על הצעד האמיץ – הדיווחים על שיח תיקים הם פייק ניוז"

השר בנט: "ראש הממשלה או מי מטעמו לא דיברו איתי או עם מישהו מטעמי על כלום". סמוטריץ: "נראה שסוף סוף גנץ מפתח עמוד שדרה, מתנתק מלפיתת החנק של לפיד ויעלון". הורוביץ: "גנץ הפך למשת"פ של הנאשם מבלפור"

שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט התייחס לדרמה הפוליטית וההחלטה המסתמן של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ להצטרף לממשלת אחדות: "אני מברך את בני גנץ על הצעד האמיץ של כניסה לממשלת אחדות בראשות נתניהו. זה הדבר הנכון לישראל בעת חירום זו. הדיווחים על שיח תיקים הם פייק ניוז מוחלט. ראש הממשלה או מי מטעמו לא דיברו איתי או עם מישהו מטעמי על כלום", אמר בנט.

ח"כ בצלאל סמוטריץ כתב כי, "נראה שסוף סוף גנץ מפתח עמוד שדרה, מתנתק מלפיתת החנק של לפיד ויעלון, ומתחיל לנהוג באחריות לאומית. קורטוב של אופטימיות זהירה".

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אמר על הצעד של גנץ כי, "גנץ הפך למשת"פ של הנאשם מבלפור. על הבטחה אחת ויחידה בנה את עצמו בני גנץ – אלטרנטיבה שלטונית. כניסה לממשלת נתניהו היא יריקה בפרצופם ובגידה באמון של מצביעי כחול לבן וגוש המרכז שמאל כולו. גנץ הפנה היום עורף ליותר ממחצית הציבור בישראל. זה מעשה חמור שיש עימו קלון פוליטי וציבורי. בחרתם גנץ? קיבלתם את נתניהו על כתבי האישום שלו את רפי פרץ, סמוטריץ ורגב.

"אנחנו במרצ מחוייבים למאבק על הדמוקרטיה ושלטון החוק. נמשיך לשמור אמונים למצביעים שלנו. נצביע היום נגד בחירת גנץ לתפקיד יו"ר הכנסת. מדובר האחד התפקידים הכי חשובים בדמוקרטיה שלנו. השימוש שגנץ עושה בו רק כדי לזחול לממשלת נתניהו הוא גם ביזוי הכנסת. אני קורא לחברי בגוש המרכז שמאל לא לתת יד למהלך הנואל הזה", דברי הורביץ.

ח״כ תמר זנדברג: "‫גנץ רימה והוליך שולל מליוני מצביעים שרצו ממשלה אחרת. במקום ראש ממשלה בחרת לשים את עצמך כשטיח של נאשם בשוחד, מסית וגזען. אנחנו המומים מעומק הרמייה והחרפה שהמתת היום, לא רק על מליוני מצביעים שחברו למען אלטרנטיבה, אלא על הפוליטיקה הישראלית כולה ועל מדינת ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
15 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כול הכבוד לבני גנץ . ברוכים הבאים להליכוד . לפיד יכול להישאר עם המשותפת שם מקומו

גנץ, יצאת מלך!
למרות שאני לא מחבב אותך כחרדי (מקווה שגם זה ישתנה עכשיו שתוכל להראות לכולם את היהודי האמיתי שבך) אבל עשית צעד מצוין לטובת עם ישראל. עזוב אותך ממה שאומרים כל השמאלנים העוכרי ישראל האלה..
שאפו!!!

השמאלנים האלה גועל נפש, כשהפר את ההבטחה ללכת עם הערבים לא אמרו כלום ועכשיו שהפר הבטחה זו סה לא בסדר. נו באמת חבורה של יתושים רק מציקים באוזן לא עוברים את אחוז החסימה ומדברים כאילו הם עם 50 מנדטים

מישהו מכיר אדם בשם א. ליברמן פשוט הוא מידי שקט כנראה יותר מידי בהלם

יאיר הקטן!עכשיו תשכב על הריצפה ותדפוק עם הרגליים כמו שאתה עושה תמיד…

לאברהם כל הכבוד מילים כדורבנות

גנץ אתה שקרן מהלך ואני לא יודע איך ביבי הסכים ללכת עם שקרן כמוך ועוד אחרי שהוא לכלך עליך ואתה הולך איתו בוגד זה מה שאתה…..

כשהוא הלך עם הערבים, זנדברג הצדקת לא צעקה שהיא רימה מישהו, שמאלנים כמו שמאלנים

בנימין & בנימין. בהצלחה

עכשיו יתברר שכוחם של הס"מ (שמאל) הוא קטן ולא רלוונטי

ה' מנהל פה סיפור מרתק. אתמול יצאו בג"ץ בבזיון, ועכשיו בני גנץ ולפיד גם יחד עם בזיון מר.
קרוב יום ה'!

אוהו עכשיו אני שומע מנגינה קסומה כל השונאי ישראל אלה שהמציאו את מה שנקרא בגידה הם מזמרים
אגב אני מחכה לשמוע את הרוסי הבוגד האמיתי
בוגדים אלה שרצו להמיט עלינו ממשלת חמאס ימ"ש

לכל המגיבים המעוצבנים! אני מציע לרקוד כל הזמן !!!!!!כי אין לנו שום יכולת להתנבאות, לא בתחום הרפואה, ואפילו לא בתחום שאנחנו המבינים הכי הכי …בפוליטיקה אז ……

שקרןןןןן רימת את כל המדינה
יכלות לעשות את זה כבר לפני שנה
גררת אותנו לאין ספור בחירותמיסה
אבל יודע מה …נאחל לכם בהצלחה העיקר שיהיה ממשלה

ישראל גורנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו