Yonatan Sindel/Flash90

בכיר ביהדות התורה: "נתניהו שותק מול ההסתה כי הוא נערך לוועדת החקירה"

גורם בכיר ביהדות התורה ל'חדשות JDN': "העובדה שנתניהו שותק מול מסע ההסתה וההשמצות נגד הציבור החרדי בימים האחרונים, מלמדת שהעובדה שהוא דחף לסגר בבני ברק והערים החרדיות הנוספות, נועדו לפרוטוקול בועדת החקירה שתקום"

מתקפה חריפה של גורם חרדי בכיר, שמטבע הדברים בוחר לשמור על עילום שמו, נגד השותף הקואליציוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבוחר לשתוק את מול המתקפה חזרת הרס נגד הציבור החרדי בימים האחרונים על רקע התפשטות נגיף הקורונה, בביטויים הגובלים באנטישמיות.

גורם בכיר ביהדות התורה אמר ל'חדשות JDN' כי, "העובדה שנתניהו שותק מול מסע ההסתה וההשמצות נגד הציבור החרדי בימים האחרונים, מלמדת שהעובדה שהוא דחף לסגר בבני ברק והערים החרדיות הנוספות, נועדו לפרוטוקול בועדת החקירה שתקום לאחר המשבר".

בכירים חרדים הסבירו ל'חדשות JDN' כי להערכתם הסיבה שנתניהו בוחר לשתוק מול המתקפה משולחת הרסן והשקרית נגד הציבור החרדי, כביכול הוא אינו נשמע להנחיות ובעקבות כך התחלואה במגזר גבוהה, היא התוצאה שבכך השיח נגד התנהלותו במשבר פוחתת וציבור ואולי אף ועדת החקירה שתקום "תאשים" את המגזר החרדי במצב ולא את כשליו בניהול המערכה.

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס היוןם להתבטאויות הקשות נגד הציבור החרדי בצל התפשטות הקורונה ואמר: ״ביום הזה אני רוצה לצעוק צעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי – אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית היא נר לרגלנו. אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה.״

עוד הוסיף הנשיא: "אסור גם להכליל ציבור שלם שרובו ככולו מקפיד על הוראות משרד הבריאות בימים מורכבים אלה של ערב פסח, וחג הפסח". עוד הוסיף כי, "אני רוצה להודות לכלל המנהיגות התורנית שעושים מאמץ לוודא שכל ההכנות לחג הם על פי הנחיות משרד הבריאות", הוסיף. "מי ייתן שנדע בקרוב ימים טובים יותר, של בריאות ושקט. חג פסח בריא, שמח וכשר"" איחל הנשיא..

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר בראיון ל'גלי צה"ל' כי "צדקתי כשאמרתי בשיחת הועידה המקצועית עם ראש הממשלה נתניהו שהסגר על העיר בני ברק ייצור סטיגמה. אני מצפה כעת מראש הממשלה לגנות באופן תקיף את ההסתה המשתוללת בתקשורת וברחובות". עוד הוסיף כי, "המציאות הזאת ששדרנית בטלויזיה מסיתה בתקשורת שקרים והשמצות שלא היו ולא נבראו, ראויה לכל גינוי. הלוואי שבתל אביב, איפה שרינה מצליח גרה, יצייתו כמו שמצייתים בבני ברק".

ח"כ ישראל אייכלר אמר ביום שישי כי "מה שקורה לאחרונה בתקשורת המסיתה נגד יהודי בני ברק הוא התפרצות של רוע האנטישמיות ודעות חשוכות מימי האפילה. האסון החמור ביותר הוא השימוש בטרמינולוגיה מלחמתית ואלימה בחסות המגיפה. האם היה זה קריטי לכנות את מאמצי הסיוע לעיר בני ברק בשמות קוד של מישטר צבאי ומלחמה באויב נגוע שיש להדביר אותו?"

"מדוע היה נחוץ להשתמש במוטיבים קרביים של כיבוש, סגר, מצור, מבצע, חסימות, מחסומים, חמושים, ועוד ביטויים הלקוחים מזירת הקרב נגד נתינים בשטח כבוש? אין זה דבר של מה בכך. מילים יכולות להרוג. הטרמינולוגיה יוצרת מחשבה, והמחשבה יוצרת מציאות. לא לחינם אנו עדים למחזות המבישים של גדודי צלמי התקשורת, הנשלחים בידי עורכים צמאי דם, עטים על אנשי העיר כעיט העט אל טרפו. וכשהטרף חומק מבין שיניהם, הם מתריסים בבוטות נגד תושבי העיר המבולבלים".

"תושבי העיר רובם ככולם רוצים לחיות ומקבלים בהבנה ובתודה את מאמצי הגופים השונים שבאים לסייע לעיר מפני הנגיף. הקומץ המנסה להתגרות באומות, ולהפר הנחיות משרד הבריאות וגדולי התורה, מספק את התמונות שכל אויב ואורב מחפש בזירת המלחמה. הוא מוציא שם רע לרוב רובו של המגזר החרדי הנאמן למצוות ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. לא תעמוד על דם רעיך".

"אילו היו גופי השלטון משרי הממשלה עד אחרון הפקידים, נוקטים בשפה של אחוה וחמלה, על עיר הנתונה בצרה ומצוקה נגע ומחלה, שמא היתה מתקבלת תוצאה אחרת. במקום כיבוש והסגר – מאמצי סיוע. במקום חסימה וחנק – שמירה על בריאות הציבור ומניעת סבל מקשישים ומשפחות. במקום לבא ככובש אל נתינים, בואו כאחים לעזרה בעת צרה. זאת הטרמינולוגיה הנדרשת".

"אני פונה לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים ולכל מי שלב יהודי בקרבו, לשנות את כל המינוחים. להתעשת עוד בטרם תתפשט האיבה בכל הארץ, להורות על שינוי הגישה הכובשת והמתנשאת, עמה באו חלקים מהשוטרים והחיילים (לא כולם) ורבים מכלי התקשורת, ולהציל את הקוסטרופה האנטישמית המאיימת. לא רק על העיר אלא על המדינה כולה. זה מסוכן לא פחות מהנגיף", דברי אייכלר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעולם ביבי לא זרק מילה אחת על ההסתה על החרדים בשום נושא ושום מערכת בחירות,

אני בעלזא חסיד ואני אומר לכלל החרדים שזה לא שקר שהחרדים מצפצפים ולועגים להנחיות משרד הבריאות וכן להנחיות גדולי הדור.
בעצם רובכם הגדול רוצחים לאור יום.
כן ואני חרדי ולא מתבייש לומר שהציבור החרדי חייבים לעשות תשובה. והיום.

כל החונף לרשע לסוף נופל בידו
אנחנו זוכרים מי קיצץ בקצבאות ילדים…
וחבל שיש עוד חרדים שחושבים שהוא רוצה בטובותם

סוף סוף קולטים א ת זה שסתם עשו עלינו סגר קצב הדבקה של 1.4 מול אחד 1.2 זה לא קטסטרופה רק על הגב של החרדים אפשר לעשות הכל

מתי הציבור יבין שביבי משתמש בחרדים ואם הוא לא צריך אותם הוא זורק? אם היו לי מספיק מנדטים הוא לא היה פונה אלינו, זו האמת.
המשיח כבר יסדר הכל, אבל מספיק עם האהדה העיוורת לביבי.

אין לאתאיסט הזה זכות להגן על ציבור יקר כל כך

אכן לא יועילו ההתבכיינות שרודפים אותנו, זה לא בחינם, חלק מהציבור שלנו אינו מציית להוראות משרד הבריאות, וגדולים וטובים עומדים בראש ה"מרד" בכפיית משרד הבריאות

לבעלזאר… אתה ודאי חיב לעשות תשובה על הוצאת שם רע לציבור כל כך גדול ירא ה' אוהב חסד. רובינו המוחלט מקדשי שם שמיים. נזהרים ומשתדלים לעשות רצון ה'. הזהר במה שאתה אומר, כותב, מפרסם.

ע

אוי ואבוי למי שיש לו מחשבה שאולי ביבי אי פעם עניין אותו משהוא חוץ מהמדינה והכיסא שלו ואפשר לראות אז בספרים שהוא כתב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו