Yonatan Sindel/Flash90

החל מ-18:00: שכונות נוספות בירושלים יוכרזו כ"אזור מוגבל", הקלות בבני ברק

ועדת השרים החליטה: בירושלים יתווסף אל החלוקה של העיר לרובעים, רובע נוסף שכולל את שכונות שמואל הנביא, סנהדריה, בית ישראל, ארזי הבירה, החומה השלישית ומעלות דפנה וראס אל עמוד. בבני ברק כמעט חזרה לשגרה למעט תח"צ בין עירוני

ועדת השרים עפ"י תקנות שעת חירום (אזור מוגבל) החליטה היום, על פי הצעת משרד הבריאות, כי העיר בני ברק, למעט אזור התעשייה שנמצא צפונית לדרך אם המושבות, יוכרז כאזור מוגבל עד לתאריך ה-20 באפריל 2020. הוועדה החליטה להקל במגבלות החלות על תושבי האזור ולקבוע שההגבלות יחולו על האזור אך ורק בקשר לכניסה או יציאה ממנו באמצעות תחבורה ציבורית, למעט מוניות.

בהודעה משותפת למשרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד הפנים נמסר כי הוועדה רשמה את הודעתה של עיריית בני ברק שלפיה תדאג העירייה לפינויים של 700 חולים משטחה של העיר למלונות המיועדים לבידוד חולי קורונה, וכי יהיה איש קשר לגבי כל בניין בעיר אשר יסייע בתיאום עזרה וסיוע לחולים ולמבודדים המתגוררים באותו בניין.

עוד הוחלט, כי רובעים מסויימים בעיר ירושלים, בהתאם למפת מינהלים קהילתיים, יהיו גם הם מוגבלים עד לתאריך 19 באפריל 2020. יצוין שמכל אחד מהאזורים תתאפשר יציאה למקום העבודה וחזרה ממנו.

להלן הפירוט כפי שהובאו בהודעת הממשלה:

רובע 1, למעט עוטף ירושלם כפר עקב, אזור התעשייה עטרות, בית חנינא, פסגת זאב ועוטף ירושלים שכונת השלום.

רובע 2, למעט אזור תעשייה הר החוצבים, פארק מטרופוליני עמק הארזים ופארק מטרופוליני עמק מוצא.

רובע 3, למעט אזור תעשיה גבעת שאול, בית הכרם, מינהל מוסדי הר הרצל, יובלים, גנים, רמת דניה ובית החולים הדסה עין כרם.

רובע 5, למעט מינהל מוסדי קריית הלאום ובית דוד ורובע 7, למעט א-טור, מנהל מוסדי הר הצופים, עיסאוויה והגבעה הצרפתית.

על פי הודעת עיריית ירושלים משבוע שעבר, השכונות הנכללות באזורים המוגבלים הן רמות, רמת שלמה, נווה יעקב, הר נוף, גבעת שאול, קרית משה, רחביה – בין הרחובות קרן קיימת לישראל עד רחוב רמב״ן (כולל), נחלאות, מקור ברוך, רוממה (רבתי), עזרת תורה, גאולה, מאה שערים, בית ישראל, מוסררה, בית וגן וגבעת מרדכי.

ב'וואלה' דווח כי בירושלים יתווסף אל החלוקה של העיר לרובעים, רובע נוסף שכולל את שכונות שמואל הנביא, סנהדריה, בית ישראל, ארזי הבירה, החומה השלישית ומעלות דפנה וראס אל עמוד. המעבר בין הרובעים השונים עדיין ייאסר, אך לא יוצבו מחסומים, אלא רק הגברת אכיפה.

ב'ווינט' דווח כי שר האוצר משה כחלון תקף מוקדם יותר בחריפות בדיון את הכוונה להקל בסגר על בני ברק והודיע באופן חד-משמעי כי לא יוכל לתמוך בשחרור חלקי של העיר אם הדבר יפגע בשחרור המשק מהסגר. במהלך הדיון דרש שר האוצר משה כחלון ממנכ"ל משרד הבריאות ששחרור של בני ברק לא יבוא על חשבון שחרור המשק. שר הביטחון נפתלי בנט הצטרף לעמדתו של שר האוצר. בסופו של דבר ההחלטה אושרה על פי המלצת משרד הבריאות.

מפת הרבועים בירושלים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כבר הוכח כאן מוואנט, חרדים מצורעים וחילונים הכל חלק

חבר'ה תתעוררו, אנחנו החרדים אזרחים סוג ד'.. את החילונים אסור לסגור, מהערבים מפחדים, מהאתיופים מפחדים, רק אנחנו בשר תותחים באדיבות דרע וליצמן..

הכל כי אין חרדי במשרד הבריאות

לנו נציגי ציבור זבל
אטומים למשלחיהם
אני מבטיח להתנתק מהם אם הם לא יזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה אותי ב"נ לא יראו בקלפי

גם אני חרדי.ונראה לי די טפשי לעשות את עצמנו תמימים. זה די ברור שהאוכלוסייה החרדית נדבקה בצורה מסיבית יותר מהחלונות. ו לטובתנו צרימים למנוע הדבקה דוקטור באיזורים שלנו.כן שלנו ולא באזורים חילוניים ששם הרבה פחות נדבקים
די לתאימות. לא כל דבר קשרו לאנטישמיות! !

מי אלו "וועדת השרים"?
למה נציגי הציבור שלנו שותקים ולא נותנים להם בראש?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו