היום: הגר"י ברדא יקיים יחד עם אלפים תיקון לעצירת המגיפה

ראש מוסדות יצחק ירנן באשקלון הרה"ג יצחק ברדא שליט"א, יקיים הערב (חמישי) תיקון לעצירת מגיפת הקורונה, ע"פ כתביו של רבי חיים ויטאל זיע"א • בנוסף הכריז הרב שליט"א כי בתוך התיקון יש מילה אחת מהקבלה, שאותה הוא יאמר למצטרפים על מנת שיגידו אותה הם בעצמם ובכך ינצלו מהמגיפה.

היום יום חמישי (ל' ניסן) ר"ח אייר, בחצות הלילה (00:42), יתקיים תיקון לעצירת המגיפה הקשה שפקדה את העולם. יום זה הוא תאריך פטירתו הארבע מאות של תלמיד האר"י הקדוש –  המקובל האלוקי רבי חיים ויטאל זיע"א, שכתב בספרו 'עץ חיים' כי במקרה של מגיפה קשה יש לערוך תיקון מיוחד בחצות הלילה של ר"ח אייר.

במוסדות 'יצחק ירנן' עורכים כבר עשרות שנים הילולה רבתי בתאריך זה, השנה היא נדחית בעקבות הקורונה.

הגר"י ברדא שליט"א שבמהלך כל אותן שנים התבטא ואמר שברבי חיים ויטאל יש את ניצוצות הנשמה של כל השבטים ולכל עם ישראל יש חלק בנשמתו של המהרח"ו, לכן כולם חייבים להתחבר לנשמתו ולהילולתו.

כדי לקיים את התיקון לעצירת המגיפה כפי האמור בספר 'עץ חיים' שכתב המהרח"ו, ביקש הגר"י ברדא מעם ישראל כולו להצטרף אליו בשעה האמורה ולהדליק נרות בבתים, כל איש – אשה וילד יוכלו להדליק נר ולשמוע את התיקון בשידור חי ברדיו ובאמצעים האלקטרוניים ברשת של 'מוסדות יצחק ירנן'. המטרה להגיע לפחות ל – 18,000 נרות דולקים בו זמנית לעילוי נשמת הצדיק בעת התיקון.

בנוסף הכריז הרב כי בתוך התיקון יש מילה אחת מהקבלה, שאותה הוא יאמר למצטרפים על מנת שיגידו אותה הם בעצמם ובכך ינצלו מהמגיפה.

תוך שעות ספורות מפרסום הדברים לשומעי לקחו של הרב, כבר הוצפו הרשתות החברתיות בפרסומים על אודות התיקון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

Mexico City

ה' ישמור לנו את הרב בבריאות שלמה ואריכות ימים וישלח לו רפואה שלמה אמןןןן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו