פשרה במתחם גולובנציץ?

בימים האחרונים ישנם מגעים רציניים בין הצדדים להגיע להסכמה בנוגע להמשך עבודות הפיתוח במתחם

בשבוע האחרון נרשמה דממה מוחלטת מסביב להמשך עבודות הפיתוח במתחם גולובנציץ' בבית שמש. גם כאן ב"פתרונט" לא דיווחנו על מגעים מיוחדים בנושא המעסיק רבות את הציבור החרדי, אולם מאחורי הקלעים רעשה וגעשה הארץ.

קרא עוד:

[postim]

בשבוע שעבר היו ימים שדומה היה כי ה'עדה החרדית' עומדת על סף פילוג, וזאת לאחר שכל חברי הבד"צ ובראשם הראב"ד, הרב שטרנבוך, היו בדעה שאפשר להמשיך בחפירות, ואילו הגאב"ד, הרב וויס, שמכהן בתפקיד יו"ר 'אתרא קדישא' עמד על דעתו כי אין מקום לפשרה.

בעקבות חילוקי הדעות הקשים, החלו עסקנים שונים להתערב בסיפור בנסיון להגיע לפשרה מוסכמת על כל הצדדים – כשבין היתר גם נשיא 'העדה החרדית', האדמו"ר מהרי"י מסאטמר מארה"ב, המזוהה עם הרב שמידל, ניסה להתערב ולבדוק כיצד ניתן להשכין שלום בין הצדדים.

ממידע שהגיע היום ל"פתרונט" עולה, כי נכון לעכשיו המגעים עלו על דרך המלך ובשעות האחרונות מסתמן מתווה חדש שיהיה מקובל על שני הצדדים. כפי שכבר הספקנו להכיר את הנושא הטעון בבית שמש, עד שלא נסגר סופית, שום דבר לא סגור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא נראה לי שיהיה פעם הסכם, כי ממה נפשך אם מרן הגאב"ד ינסה להתפשר אז בטח הסיקריקים יפסול אותו, אתם צריכים להבין שאם הגאונים הבד"ץ אומרים איזה דעה בענין ,מיד קמים אנשי רשע והסיקריקים ומתחילים להשמיץ אותם, עד כדי כך שאיזה ראש ישיבה קם ודיבר דרשה נגד חברי הבד"ץ וכולם שותקים, כאלו שלא היה כלום, אבל ח"ו אם אחד יאמר משהו שלא לפי רוחם
אז יצעקו פורים שפילערס כלשון הראש ישיבה, אוי!!! גיוועלד!!! לאן הגענו שהשם ירחם

מקווה שלא יגיעו לפשרה.

ואולי זה כבר יביא לנו סוף סוף את הגאולה מהעדת המשחיתים האלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו