מניין המתים מקורונה עלה ל-201: ראש מועצת דיר אל-אסד ואחות בשיבא

הנפטרת ה-200 מהנגיף בישראל היא אחות שעבדה ב"שיבא" במשך 45 שנה - "הייתה מעמודי התווך של הארגון". הקורבן ה-201 הוא אחמד נעמה בן ה-92 שהיה ראש המועצה המקומית דיר אל-אסד בשנות ה-80, והותיר אחריו יותר מ-150 ילדים, נכדים ונינים

מספר הקורבנות מנגיף הקורונה בישראל עלה היום (ראשון) ל-201, לאחר שחולה נפטרה בבית החולים "שיבא" בתל השומר וחולה נוסף מת במרכז הרפואי לגליל. משרד הבריאות עדכן הבוקר כי מספר החולים עלה ל- 15,398, כאשר 132 מן החולים מאושפזים במצב קשה, בהם 100 מונשמים.

הנפטרת ה-200 מנגיף הקורונה בישראל היא אחות שעבדה בבית החולים "שיבא" במשך 45 שנה. בבית החולים ציינו כי " בית החולים מרכין ראש על לכתבה בטרם עת. היא הייתה מעמודי התווך של הארגון". משפחתה סירבה לפרסם את שמה.

יו"ר ועד רופאי שיבא ויו"ר ארגון רופאי המדינה ד"ר זאב פלדמן: "אנו נפרדים בכאב גדול מ חברתנו למשפחת שיבא, שנכנעה לאחר מאבק קשה לנגיף הקורונה. המלחמה בנגיף ובמגפה קשה, וגם הטיפול המסור המקצועי לא יכלו לה. מי ייתן והיא תהיה הקורבן האחרון של הנגיף. חשוב שנזכור שהמלחמה אינה רק של צוותי הרפואה אלא של כולנו. ערך הערבות ההדדית השמירה אחת/ד על השני/ה, ומניעת ההידבקות הוא החשוב בימים אלה. אני משתתף בצער המשפחה וחבריה לעבודה על האבדן הגדול".

הקורבן ה-201 הוא אחמד נעמה בן ה-92 שמת היום מנגיף הקורונה בבית החולים לגליל המערבי שבנהריה. נעמה היה ראש המועצה המקומי דיר אל-אסד בשנות ה-80, והותיר אחריו יותר מ-150 ילדים, נכדים ונינים. מבית החולים נמסר כי החולה, שסבל ממחלות רקע רבות, כולל מחלת ריאות חסימתית, הובא למרכז הרפואי לגליל כחולה קורונה מאומת, בתאריך 18.4, כשמצבו הוגדר אז בינוני. עד מהרה חלה הידרדרות במצבו, ושלושה ימים לאחר הגעתו הוא הועבר למחלקת קורונה ב'. החל מהבוקר חלה החמרה נוספת במצבו, ובתום החייאה ממושכת נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.


ראש המועצה המקומית דיר אל-אסד, אחמד נעמה.

עוד נמסר מבית החולים כי הצוות איפשר לבנו להיפרד מאביו לאחר שעבר תהליך מיגון, כל זאת בליווי צוות רפואי וסיעודי ועובדת סוציאלית. ומסרו כי המרכז הרפואי לגליל משתתף בצערה של המשפחה.

מנהלת מחלקת שיקום ורופאה בכירה במחלקת קורונה ב', ד"ר יוליה קובלנקו: "בימים האחרונים נאבקנו, תוך טיפול אינטנסיבי, כדי לייצב את מצבו ולהימנע מהנשמה, אלא שלמרבה הצער, חלה הידרדרות דרסטית במצבו הנשימתי של החולה ונאלצנו להנשים אותו. היום, בשעות הבוקר, חלה החמרה נוספת במצבו הקליני, ולאחר שטיפול אינטנסיבי מוגבר לא צלח, החל הצוות במתן החייאה, שבסופה נאלצנו לקבוע את מותו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

150 ילדים? בטח יש מלא מריבות על הירושה

150 ילדים נכדים ונינים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו