הגבאי של ה'בית ישראל': הרה"ח ר' אברהם בוך זצ"ל

הרב החסיד רבי אברהם בוך ז''ל ששימש במשך שנים את כ''ק האדמו''ר בעל ה'בית ישראל' מגור זיע''א נפטר בשנת השמונים ושתיים לחייו. היה איש של חסד ופעולות הצדקה הרבות שעסק בהם החזיקו מאות משפחות מירושלים של אז

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרב החסיד רבי אברהם בוך ז"ל אשר שימש במשך שנים כגבאו של כ"ק האדמו"ר בעל ה'בית ישראל' מגור זיע"א והוא בשנת השמונים ושתיים לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי אברהם בוך ז"ל זכה לשמש במשך שנים רבות את כ"ק האדמו"ר בעל ה'בית ישראל' מגור זיע"א כשהוא זוכה לקרבה עצומה מצד האדמו"ר זצ"ל, במשך כל שנותיו הוא היה נחשב לאיש אמונו.

מכריו מהימים ההם מספרים כיצד ר' אברהם ז"ל היה איש של חסד במלוא מובן המילה, תמיד היה ניתן לראותו עסוק בלעזור לאנשים אחרים, פעולות הצדקה הרבות שעסק בהם החזיקו מאות משפחות מירושלים של אז.

לפני כעשרים שנה עבר המנוח להתגורר בארצות הברית כשהוא נודע בתור חסיד ירא שמים מרבים ועוסק בתורה באופן מופלא. כל מכריו ראו בו אדם שמקפיד על קלה כבחמורה אשר ערך לימוד התורה והחסידות היה אצלו לערך עליון.

בתקופה האחרונה סבל הרה"ח ר' אברהם בוך ז"ל מיסורים קשים ומרים אך הוא קבלם באהבה רבה ובאמונה תמימה בבורא עולם. בימים האחרונים חלה היתדרדות חמורה במצבו עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו