ויקפדיה

תחת כללי זהירות נוקשים: בישיבת 'בית מדרש עליון' החלו את ה'זמן'

בישיבת 'בית מדרש עליון' בבני ברק החלו את ה'זמן' באופן רגיל ומלא למעט כללי זהירות נוקשים שפורסמו לתלמידי הישיבה. פרסום ראשון: ראש הישיבה הגרי''ג אדלשטיין נתן אור ירוק למהלך לאחר שהפנה את ראשי הישיבה לד''ר משולם הרט שאישר את הפתיחה

בישיבת 'בית מדרש עליון' בבני ברק העומדת בראשותו של הגאון רבי ירחמיאל אונגרישר שליט"א החלו היום (ראשון) את זמן הקיץ באופן מלא ורגיל יחד עם כלל בני הישיבה שנדרשו להגיע הערב לפתיחת הלימודים – כך נודע ל'חדשות JDN'.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי ראשי הישיבה פנו בשבוע האחרון למרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א בכדי להתייעץ עמו על פתיחת הישיבה, ראש הישיבה הורה להם להתייעץ עם ד"ר משולם הרט, ואכן לאחר דיונים ארוכים הוא אישר את פתיחת הישיבה אם כי תחת שמירה קפדנית על כללי הזהירות, כאשר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נותן אור ירוק למהלך.

בדברים שנשא הערב ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל אונגרישר שליט"א למאות בני הישיבה שהחלו את הזמן שיבח את התלמידים שכל מה שהם מבקשים הוא 'שבתי בבית השם כל ימי חיי'. בהמשך דבריו אף עמד על חובת הבחורים להתחזק בתורה, תפילה ויראת שמים לאחר שהישיבה הייתה נעולה שבועות ארוכים.

עם תחילת ה'זמן' פרסמו בישיבה מודעה מפורטת ובה ציינו כל וועד היכן הוא ימוקם בסדרי הלימוד והשיעורים בכדי למנוע הצטופפת מיותרת. סדרי הלימוד יתחלקו כאשר חלק ילמדו בבניין הישיבה ברחוב קושניר, ושאר הבחורים יתחלקו בחדרי האוכל ובבניין הפנימיה ברחוב עוזיאל.

בישיבה שמו דגש מיוחד על חובת הבחורים לשמור מרחק בין אדם לאדם וכן לשמור על כללי ההיגיינה. בישיבה אף הוחלט כי בנוגע להשתתפות בחתונות הבחורים לעת עתה יורשו להגיע רק בני הוועד של הבחור המתחתן, בנוסף כלל היציאות מן היכל הישיבה יהיו שקולות ומדודות.

כזכור, ישיבת 'בית מדרש עליון' הייתה מן הישיבות הראשונות שהצטרפו למתווה ה'קפסולות' כאשר עוד קודם יום השבועות התקבצו והתאחדו כלל בני הישיבה, כעת הוחלט בישיבה להחזיר את התלמידים לשגרה מלאה אם כי תחת כללי זהירות קפדניים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכותרת לא מדויקת בלשון המעטה…היות והיו קפסולות הרי שהזמן כבר התחיל מכבר.

כרגיל באתר הזה עם הכותרות המפוצצות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו