צילום: שוקי לרר

דאגה בחסידות: ראש ישיבת ויז'ניץ הגר"מ ארנסטר חלה בקורונה

ראש ישיבת ויז'ניץ הרה''צ רבי מנחם ארנסטר שליט''א נמצא חיובי לנגיף הקורונה זאת ימים ספורים לאחר שבנו רבי ברוך שמעון גם כן חלה בנגיף, בחסידות שוררת דאגה רבה מהתפרצות מחודשת של הנגיף. רה"י השתתף בשמחת חסידות ויז'ניץ בשבוע שעבר • פרסום ראשון

ראש ישיבת ויז'ניץ הגאון הצדיק רבי מנחם ארנסטר שליט"א נמצא בשעה האחרונה כחיובי לנגיף הקורונה מה שגורם לדאגה רבה בחסידות לאחר שמספר חסידים נצרכו להיכנס לבידוד בימים האחרונים.

ל'חדשות JDN' נודע כי ראש ישיבת ויז'ניץ הגאון הצדיק רבי מנחם ארנסטר שליט"א חש בימים האחרונים שלא בטוב ובשל כך הוא עבר בדיקת קורונה, תשובת הבדיקה הגיעה בשעה האחרונה לפיה הוא אכן חיובי לנגיף הקורונה.

ראש ישיבת ויז'ניץ הקפיד מאוד להשאר במעונו ומיעט לצאת, מקורביו מציינים בשיחה ל'חדשות JDN' כי מאז תחילת פרוץ נגיף הקורונה הקפיד ראש הישיבה שלא להגיע להיכל הישיבה של החסידות מחשש להדבקה מה שהציל את בחורי החסידות מכניסה לבידוד.

עם גיסו האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר

כזכור, רק לפני מספר ימים פורסם כאן ב'חדשות JDN' כי בנו של ראש הישיבה הרה"צ רבי ברוך שמעון ארנסטר שליט"א נדבק בנגיף הקורונה כעת מתברר כי גם אביו ראש הישיבה נדבק בנגיף.

בחסידות שוררת דאגה גדולה והם מקווים כי לא תהיה הדבקה המונית יותר זאת לאחר שגם חתן האדמו"ר וראש ישיבת סאטמאר הגאון רבי חיים צבי מייזליש שליט"א יחד עם בנו ר' ליפא נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה ואף השתתפו בשמחת חסידות ויז'ניץ בשבוע שעבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו