Miriam Alster/FLASH90

מנכ"ל 'ויקטורי' מתנצל: "מקבלים אחריות מלאה ומביעים התנצלות כנה"

מנכ"ל רשת ויקטורי פרסם התנצלות בעקבות ההודעה הפוגענית כלפי המגזר החרדי: "אין טעם בלקחת דברים שנאמרו שלא לצורך ולהפוך אותם לשיח מפריד ומפצל, אוהבים את כולם ומצטערים על כל פגיעה במגזר שלם". גפני קורא לבטל את החרם הצרכני נגדם

מנכ"ל רשת ויקטורי אייל רביד פרסם התנצלות בעקבות ההודעה הפוגענית כלפי המגזר החרדי שנשלחה לעובדי הרשת וכתב בפייסבוק כי "רשת ויקטורי מבקשת להבהיר כי היא מקפידה על שיח מכבד ומכובד ודואגת לכלל האוכלוסיות מדתים, חרדים ועד הטבעונים, מצה"ל ועד לאלו שקשה להם. אין טעם בלקחת דברים שנאמרו שלא לצורך ולהפוך אותם לשיח מפריד ומפצל".

"הרשת, עובדיה וצרכניה מורכבים מכל אוכלוסיות מדינת ישראל המיוחדת כל כך בגלל המרקם האנושי החי בה. הרשת מעסיקה ומשרתת את כולם חרדים, ערבים, דתיים וכאלו שלא בכל רחבי המדינה. אם לא הובן עד כה, הרשת קיבלה אחריות מלאה על הדברים ומביעה את התנצלותה הכנה. אנו, אוהבים את כולם ומצטערים על כל פגיעה במגזר שלם. זאת לא דרכנו. סליחה ומחילה", דברי רביד.

בנוסף, המנכ"ל שוחח עם יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שקרא מוקדם יותר להחרים את הרשת והתנצל בפניו על ההתבטאות נגד הציבור החרדי. מנכ"ל הרשת ביקש להעביר לכלל הציבור באמצעות ח"כ גפני את התנצלותו הכנה ועל הבטחתו שדברים כאלו לא יקרו שוב. "יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מבקש מהציבור הרחב לבטל את החרם הצרכני מרשת 'ויקטורי' בשל התנצלותם הכנה", נמסר מלשכת גפני.

מוקדם יותר קרא גפני לחרם נגד רשת 'ויקטורי' בעקבות ההודעה הפוגענית כלפי המגזר החרדי ואומר כי "לא נעבור לסדר היום לאחר שמעמידים את הציבור החרדי בחזית הקורונה על לא עוול בכפו, אחת הדוגמאות היא רשת ויקטורי שפרסמה התבטאות קשה נגד הציבור החרדי, וזה פרי ההסתה הנובע מעלילת דם. אני קורא לציבור שלא לרכוש ברשת ויקטורי עד שתתנצל על המעשה".

הנהלת רשת המזון לעובדים: "לא למכור לילדים, החרדים ישלחו גדודי ילדים"

ב'חדשות 12' דווח כי רשת המזון הגדולה ויקטורי העבירה אתמול לעובדיה הודעה מקוממת במיוחד שכללה התבטאות קשה נגד הציבור החרדי, בה נכתבו ההנחיות למבצע לחם או חלה לשבת בשקל שהושק היום. לצד התנאי הידוע למבצע – חלה אחת ללקוח, מופיע תנאי שברשת ויקטורי לא פרסמו – אין אישור מכירה לילדים. הסיבה שנכתבה בהודעת התפוצה: "החרדים ישלחו גדודי ילדים, לא מאושר".

"קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו", סיפר עובד באחד מסניפי הרשת ל'חדשות 12'. "זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו".

"למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב", המשיך העובד. "אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים".

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי מסר בתגובה לידיעה: "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד. עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טוב שיש לנו את גפני

הוא מתחנף אל תאמינו לו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו