צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בתגובה לירי לעוטף: צה"ל תקף תשתית תת קרקע של חמאס בצפון הרצועה

מסוקי קרב ומטוסי קרב של צה"ל תקפו יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה, במהלך התקיפה הותקפה תשתית תת קרקע של ארגון הטרור חמאס. צה"ל: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות"

לפני זמן קצר (ראשון) תקפו מסוקי קרב ומטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה – כך נמסר מדובר צה"ל. על פי ההודעה, במהלך התקיפה הותקפה תשתית תת קרקע של ארגון הטרור חמאס.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל הערב. צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

מוקדם יותר הערב התייחס דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, בתדרוך לכתבים הצבאיים בנושא הקורונה, לירי היום לעוטף עזה ואמר כי "לא נקבל ירי רקטות ונמשיך להגן על האזרחים. יירטנו בהתאם. לא יודעים בשלב זה מי ירה, נקיים הערכת מצב בהמשך".

כזכור, אזעקת צבע אדום הופעלה בשעה 20:10 ביישובים מפלסים, ניר עם וכפר עזה שבמועצה האזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית". מוקדם יותר הערב, בשעה 19:10, שוגרו שתי רקטות מהרצועה לשטח ישראל, שנפלו בשטחים פתוחים בעוטף עזה.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, הגיב לירי: "אנו רואים בחומרה רבה את חידוש ירי הרקטות ואנו מצפים מהדרג המדיני להורות לצבא להגיב בחוזקה ובנחישות. ירי הרקטות בוצע לעבר שטחים פתוחים במועצה אך יש לזכור, שהאזעקות אשר נשמעו ברחבי היישובים שיבשו את שגרת יומם של התושבים וביניהם גם ילדים שנמצאים בחופשה".

ראש המועצה הוסיף כי "בשנים האחרונות, תושבי עוטף עזה סבלו מאזעקות והפרחת בלונים חדשות לבקרים ואנו מצפים שחידוש הירי שבוצע בשעה האחרונה יענה במכה נגדית במטרה להבהיר לאויבנו שלא נסבול ירי נוסף".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צהל
נמאסתם מהתגובות שלכם.
קול ענות חלושה אני שומע
תתביישו ..
תושבי ישראל לא גאים בכם כלל.
צהל צריך להמליץ על שמד לאוייבים כאלה.
ולא לייצר פחד בדיונים

תשתיות של מגדלי תירס
מסכנים תושבי מושבי הדרום

תשתית תת קרקעית, או בקיצור….חול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו