צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

2 חברי מועצה בעיריית ירושלים נדבקו בקורונה; סיעת ש"ס נכנסה לבידוד

סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן וחבר המועצה מיכאל הלברשטאם התגלו כחיוביים לקורונה. בעקבות ההדבקה כל סיעת ש"ס בעירייה נכנסה לבידוד וכן מספר עובדים. העירייה אומרים ל'מקומי JDN' כי לאחר חקירה אפידמיולוגית נמצא שראש העיר אינו נדרש לבידוד

סגן ראש העיר ירושלים מטעם סיעת ש"ס, צביקה כהן וחבר המועצה מטעם אגודת ישראל, מיכאל הלברשטאם, התגלו היום (שני) כחיוביים לקורונה. בעקבות ההדבקה של צביקה כהן המשמש כיו"ר הסיעה המקומית, נכנסו כל חברי סיעת ש"ס במועצת העיר לבידוד.

מעיריית ירושלים נמסר כי בימים האחרונים התגלו שני חברי מועצה חיוביים לנגיף הקורונה. בעקבותיהם התבקשו מספר עובדים לבידוד ביתי. עוד אתרו בעירייה כי באמצעות אגף חירום וביטחון מתבצעת חקירה אפדמיולגית מקיפה ותעדכן באופן פרטני את העובדים נדרשים להיכנס לבידוד ביתי.

העיתונאי הירושלמי סולימאן מסוודה דיווח כי ראש עיריית ירושלים משה ליאון נפגש בשבוע שעבר עם כהן ולכן הוא נדרש לבידוד, בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "פלא: ראש העיר ירושלים משה ליאון נפגש ביום חמישי בלשכתו עם סגנו צביקה כהן, שאומת היום כחולה קורונה, אבל סדר היום של ראש העיר לא השתנה והוא ממשיך לעבוד מלשכתו בכיכר ספרא כרגיל".

בעיריית ירושלים אומרים ל'מקומי JDN' כי לאחר חקירה אפידמיולוגית נמצא שראש העיר אינו נדרש לבידוד. עוד נמסר כי הפגישה עם סגנו שחלה בקורונה הייתה באוויר הפתוח וארכה פחות מרבע שעה, השניים שמרו על ההנחיות במהלך הפגישה.

מאוחר יותר פרסמה העירייה הודעה לפיה: 'בשעות הבוקר התקבלה אצל ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הודעה על אבחונו של ממלא מקום ראש העיר בקורונה. עם קבלת הידיעה בדבר האבחון, היום בבוקר, הורה ראש העיר, משה ליאון, לבצע בדיקה פנימית, מדוקדקת, בדבר האנשים שהיו בקרבתו בימים האחרונים. זאת, כדי לזהות פוטנציאל הדבקה בעירייה".

"סיכום הבדיקה הוגש זה עתה לראש העיר והוצגו לו מסקנותיה". הוסיפו בהודעה מטעם ראש העיר, "מהממצאים עולה שממלא מקום ראש העיר ירושלים, השתתף במספר מפגשי עבודה עם אנשי העירייה, עד שאובחן כחולה. בין היתר שהה במחיצת מספר בעלי תפקיד. אלה הונחו להיכנס לבידוד באופן מיידי. בולט ביניהם מנכ"ל העירייה, איציק לארי. פרט למנכ"ל העירייה הונחו, כאמור, להיכנס לבידוד מספר עובדים וביניהם גם נבחרי ציבור ומחזיקי תיקים במועצת העיר".

לגבי ראש העיר אומרים בעירייה: "ראש העיר ירושלים קיים פגישה קצרה עם ממלא מקומו לפני מספר ימים, מאחורי פרגוד, תחת כל הנחיות משרד הבריאות, ואמצעי המיגון הנדרשים, ולכן, לא נדרש בבידוד. אנו מאחלים לממלא מקום ראש העיר בריאות שלמה ומהירה".
דו"ח הבדיקה

כאמור, גם נציג בעלזא בעירייה, מיכאל הלבשטאם, אובחן כחיובי לקורונה ומספר עובדים בעיריית ירושלים נדרשו להיכנס לבידוד.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רפואה שלימה

גם העיריות צריכות לסגור על מנעול את המשרדים שלהם ל30 יום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו