Hadas Parush/Flash90

עימות ח"כים בליכוד: "הצטרפות לעדר האנרכיסטים" – "מדקלם דף מסרים"

ח"כ שלמה קרעי במתקפה על ח"כ מיכל שיר: "התבטאויות מתריסות כמוה כמתן גט כריתות לליכוד ולערכיו". שיר השיבה: "ערכים ועמדות עצמאיות זה דבר נהדר - ממליצה לך לנסות את זה בעצמך לפעמים. אין לי שום רצון להתנצח עם מי שמדקלם דף מסרים" • העימות המלא

ח"כ שלמה קרעי תקף בחריפות את ח"כ מיכל שיר שביקר את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "הצטרפות לעדר האנרכיסטים בעת הזו בהתבטאויות מתריסות, "רה"מ צריך להתאפס", כמוה כמתן גט כריתות לליכוד ולערכיו. זו סגולה בדוקה. צא נגד נתניהו, קבל כותרת מפוצצת, והפוך ליקיר התקשורת והשמאל. גם לי יש ביקורת וגם אני נלחם על שינויים הכרחיים לטעמי, אבל במסגרת ובזמן המתאימים. שלי נעלייך".

ח"כ שיר השיבה לקרעי בטוויטר: "היי שלמה. גם כשנתניהו העביר ביקורת על רה"מ מהליכוד לא רק שהוא לא נתן לליכוד גט כריתות אלא הוכיח את היתרון במחשבה חופשית ויכולת לעמוד על עמדות מבלי להשיל נעלים. ערכים ועמדות עצמאיות (ברוח ערכי הליכוד) זה דבר נהדר – ממליצה לך לנסות את זה בעצמך לפעמים. אגב, אני 25 שנה בליכוד – ואתה?"

קרעי השיב: "מחשבה חופשית? על מי את עובדת? זו מחשבה איך לקבל אייטם בערוץ 12. אל תטיפי לי. קצת צניעות מול מנהיג מפלגתך שזה עתה נבחר ברוב ענק, בניגוד גמור לדעתך, לא יזיק. ואני בליכוד מאז 1999. פקוד מ- 2010. צעיר יחסית. לפני 25 שנה רק חגגתי בר מצווה… ערכי הליכוד? להצטרף למקהלת השמאל? ממש לא!"

שיר לא נשארה חייבת והשיבה כי "אני מצטנעת רק מול מאות אלפי עצמאים ושכירים קורסים, מכל הקשת הפוליטית. שמגיעה להם מערכת קבלת החלטות שקולה ומבוססת נתונים. אלפי מתפקדי ליכוד חושבים כמוני. עד כדי כך אתה לא רואה מה קורה פה? אגב טעית בערוץ בו שודר הראיון – צפית בו בכלל או שאתה מדקלם דף מסרים?"

העימות נמשך כשקרעי אמר בראיון ל'רדיו 103' כי "ח"כ מיכל שיר משחקת לידי האנרכיסטים שתוקפים את ראש הממשלה נתניהו… אני ראיתי אנרכיסטים שתוקפים שוטרים ועיתונאים…היה שם דגל אש"ף – אנשי שמאל שהופכים את עצמם לפצצות קורונה מתקתקות ולא אכפת להם".

שיר השיבה לציטוט הראיון בטוויטר וכתב כי "אין לי שום רצון להתנצח עם מי שמדקלם דף מסרים – אני עסוקה מדי בלהקשיב למאות ואלפי חברי ליכוד שכמו כל תושבי ישראל מתחננים שמישהו יקשיב להם ויכבד את מצודקם במקום לזלזל בהם ולקרוא להם בשמות גנאי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו