"מלחמת חורמה בנגיף": הח"כים סיירו בחמ"ל הקורונה של בני ברק

ח"כ מלכיאלי וח"כ בוסו הגיעו לסיור רבעיר בני ברק ובחמ"ל הקורונה העירוני. ח"כ מלכיאלי: "ראינו פה עירייה שלא השלימה עם המצב אלא לקחה פיקוד". ח"כ בוסו: "המאמצים של חברי המועצה זה מתכון מובטח להצלחה בסייעתא דשמייא"

יו"ר סיעת שס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי וח"כ אוריאל בוסו הגיעו היום (ראשון) לסיור רשמי בעיר בני ברק ובחמ"ל הקורונה העירוני. חברי הכנסת ערכו סיור יחד עם חברי מועצת העיר מטעם שס בחמ"ל הקורונה העירוני וקיבלו סקירה ממנהל חמ"ל הקורונה וגזבר העירייה אריק אדלר על הפעילות בימים אלו.

בהמשך התארחו הח"כים בלשכת ראש העיר אברהם רובינשטיין שסקר את הפעילות העניפה שעושה העירייה בתקופת הקורונה, החל מנושאי ההסברה לתושבים, הוצאת החולים מהעיר למלוניות ואכיפת עסקים והתקהלויות בניגוד להנחיות באמצעות ועדה ייחודית שהוקמה על ידי העירייה המורכבת מרבני העיר מכל החוגים ורופאים מקצועיים.

ח"כ מלכיאלי אמר בתום הסיור: "ראינו פה עירייה שלא השלימה עם המצב אלא לקחה פיקוד על האירוע ומנהלת אותו בצורה חדשנית ששאר הערים החרדיות לומדות ממנה". מלכיאלי הוסיף: "אני חייב לציין את פעילות חברי הסיעה המקומית בשיתוף עם ראש העיר שעשו לילות כימים למען תושבי העיר, ואת חבר המועצה הרב ישראל בן ששון שמטפל בכל יום בעשרות פניות של פינוי חולים ודאגה למאות מבודדים לאוכל ותעסוקה".

ח"כ אוריאל בוסו אמר הוסיף כי הופתע לראות עירייה שמתנהלת במקצועיות בשיתוף עם התושבים בצורה מקצועית וראויה לשבח, וכל זאת בעיר הכי צפופה בישראל. "כשרואים את המאמצים של כל חברי המועצה שמשרתים את הציבור 24 שעות ביממה במלחמת חורמה בנגיף זה מתכון מובטח להצלחה בסייעתא דשמייא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו