Yonatan Sindel/Flash90

הביטוח לאומי: קושי באיתור מאות אלפי חשבונות בנק להעברת המענקים

הביטוח הלאומי אמור להעביר את המענקים לכ-6 מיליון חשבונות בנק. נכון לרגע זה מחזיק הביטוח הלאומי ב-5.1 מיליון חשבונות בנק מאומתים שדרכם ניתן להעביר את מרבית המענקים. אזרחים שחשבונותיהם חסרים יוכלו לקבל מענקים דרך סניפי בנק הדואר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי מאיר שפיגלר אמר היום (ראשון) כי קיימים קשיים במימוש תכנית המענקים לאזרחי המדינה, שאושרה מוקדם יותר על ידי הממשלה. המוסד צפוי להעביר מענקים לכשישה מיליון אזרחים, שחשבונות הבנק שלהם נאספו החל מיום רביעי האחרון. עם זאת, חלק גדול מהם – קרוב למיליון – טרם אומת, ובידי ביטוח לאומי ישנם כרגע רק 5.1 מיליון חשבונות מאומתים.

להערכת הביטוח הלאומי, מאות אלפי חשבונות בנק יאומתו כבר ביומיים הקרובים, אולם יהיו גם מאות אלפי חשבונות שיהיה קשה לאתרם. לכן, נעשות עתה פניות לגורמים נוספים, בהם: משרד הקליטה, רשות המיסים ומשרדי ממשלה, בתקווה שכך יהיה ניתן לאתר את רוב חשבונות הבנק שעדיין אין פרטים עליהם.

"מאז קום המדינה לא נעשתה פעולה שכזאת, שאמורה לרכז את כל חשבונות הבנקים של כל תושבי מדינת ישראל. מעולם לא היה דבר כזה", הדגיש שפיגלר. לדבריו, במידה שביטוח לאומי לא ישיג את מספרי החשבונות החסרים, הוא יעביר את הזכאות לסניפי בנק הדואר שאליהם האזרחים יוכלו לגשת, להזדהות ולקבל את המענקים המגיעים להם, "גם אם אין להם חשבונות בשום מקום – לרבות בבנק הדואר".

בהודעת הממשלה הבוקר על אישור המענק נמסר כי "המענק יועבר אוטומטית לכלל האזרחים אשר פרטיהם נמצאים בידי המוסד לביטוח לאומי. סוכם כי הביטוח הלאומי יפנה לאזרחים שאין בידיו את פרטי חשבון הבנק שלהם במטרה להסדיר את העברת המענק".

מביטוח לאומי נמסר בהודעה לציבור כי "נכון לעכשיו אין צורך שתעשו כלום. חוק המענק לכל אזרח עדיין לא אושר בכנסת, אבל אנחנו כבר נערכים לתשלום אוטומטי לכ-6 מיליון חשבונות בנק. אנחנו מבצעים הצלבות נתונים ומאמתים בימים אלו את חשבונות הבנק. אם נצטרך פרטים כלשהם בהמשך אנחנו נפנה אליכם באופן אישי".

עוד הודגש כי "אנחנו לא נבקש מכם למסור לנו בשיחת טלפון פרטי חשבון בנק. לכן אם מבקשים מכם פרטים בטלפון עבור המענק, תנתקו את השיחה ותדווחו למשטרה – זה לא אנחנו". כאמור, "החוק עדיין לא אושר בכנסת – לאחר שיאושר, אנחנו נפרסם את כל המידע".

היקף תוכנית המענקים תעמוד על סך של כ-6.5 מיליארד ש״ח. על פי תזכיר החוק שאושר בממשלה ויובא בימים הקרובים לחקיקה בכנסת, כל אזרח יקבל מענק של 750 ש״ח, בתוספת 500 ש״ח עבור כל ילד עד הילד השלישי, להורה אליו משולמת קצבת הילדים.

בנוסף, מקבלי קצבאות שונות המפורטות בהצעת החוק, בהם מקבלי קצבת סיעוד, מקבלי קצבת נכות כללית, מקבלי הבטחת הכנסה, מקבלי מזונות, נכה צה"ל ונפגע פעולות איבה נזקקים, עולים חדשים נזקקים, קשישים מקבלי השלמת הכנסה וניצולי שואה נזקקים, יקבלו תוספת של 750 ש״ח ובכך יקבלו מענק מוגדל. עוד הוחלט, כי מי שהכנסתו השנתית היא מעל 651,000 ש״ח, לא יהיה זכאי לקבל מענק או תוספת למענק.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לקחת כסף הם לא מתקשים למצוא חשבונות בנק מעניין

כשצריך.לשלם חוב מייד הם מוצאים ומאתרים ללא בעיה את החשבונות של כולם אז פעם אחת בחיים יוצא להם לתת כמו שצריך בלי לקפח והם בוכים על זה ?

חזק

מתי אני יקבל את כסף של מענק כבר בחשבון בנק שלי ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture