Yonatan Sindel/Flash90

בנט: "נתניהו לא יכול להיות בטוח שנמליץ עליו – לא רואה כרגע בחירות"

יו"ר ימינה הודיע כי כלל לא בטוח שיתמוך בראש הממשלה אם יתקיימו בחירות בקרוב: "הוא נכשל כישלון נחרץ בטיפול בקורונה, ומיליון ישראלים משלמים מחיר כבד מנשוא". לדבריו, "ברגע שנוביל את הלהבות ונשתלט על הנגיף, צריכים להעיף את הממשלה הזאת"

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט תקף הערב (שני) בראיון ל'חדשות 13' את מדיניות הממשלה בטיפול במשבר הקורונה הודיע כי כלל לא בטוח שיתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו אם יתקיימו בחירות בקרוב: "נתניהו לא יכול להיות בטוח שנמליץ עליו. הוא נכשל כישלון נחרץ בטיפול בקורונה, ומיליון ישראלים משלמים מחיר כבד מנשוא".

עם זאת, ביקש להבהיר כי כל עוד המלחמה במגפה נמשכת – הוא נגד בחירות. "ברגע שנוביל את הלהבות ונשתלט על הנגיף, צריכים להעיף את הממשלה הזאת לכל הרוחות", אמר בנט. על הסקרים המחמיאים אמר כי "סקרים זה נחמד מאוד, אבל זה כל מה שזה", הסביר. "אתה לא הולך עם זה למכולת ולא עושה עם זה שום דבר. אני לא רואה כרגע בחירות ואני חושב שזו תהיה שגיאה לגרור את המדינה לכך".

על התקרית בצפון אמר שר הביטחון לשעבר כי "מדינת ישראל תמיד צריכה להוביל תזמונים ולא להיגרר". עוד הוסיף כי "אני חושב שכמדיניות, נוצרה משוואה מאוד בעייתית. אנחנו לא צריכים ללכת על קצות האצבעות כדי להתגונן מפני ירי ופעילות חבלנית של אנשי חזבאללה בסוריה. תהליך שינוי המשוואה צריך להיות בתנאים שלנו".

"אני חושב שהיינו צריכים להקים ממשלה אחרת לגמרי", השיב כשנשאל אם הוא רגוע מכך ששר הביטחון הוא בני גנץ. כשנשאל אם הוא חושש כי ההחלטות של מערכת הביטחון לא נגועה בשיקולים פוליטיים, השיב: "אני מאמין שכל המערכת לא תגרור את המדינה להרפתקאות צבאיות מסיבות לא ענייניות. אני מכיר את הנפשות הפועלות".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו