באדיבות סרטי יהודה גרובייס

אבל בבני ברק: המחנך הרה"ח ר' שמואל קרימלובסקי זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה

ברוך דיין האמת: הרב החסיד רבי שמואל קרימלובסקי זצ''ל אשר היה מחשובי המחנכים בבני ברק נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה הממשיך להתפשט בארץ והוא בשנת השבעים ושבע לחייו. היה מחשובי חסידי שומרי אמונים ואלכסנדר ארצות הברית

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי שמואל שרגא קרימלובסקי זצ"ל אשר היה מחשובי המחנכים בעיר זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה הממשיך להתפשט בארץ והוא בשנת השבעים ושבע לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי שמואל קרימלובסקי זצ"ל היה מחשובי חסידי שומרי אמונים ואלכסנדר ארצות הברית, במשך שנים רבות הוא שקד על התורה ועל העבודה כשהוא ניכר ביראת השמים הטהורה שלו ובמידותיו הנאצלות.

פרק נוסף בחייו היה חינוך ילדי ישראל אשר השקיע בכך את כל כוחותיו, במשך שנים רבות הוא עברו אצלו אלפי ילדים שבכולם הוא החדיר אהבת תורה ויראת שמים, נושא החינוך אצלו בער בעצמותיו.

מכריו הרבים מספרים כיצד הוא קידש שם שמים בכל הליכותיו, גם כשעסק לפרנסתו היה קובע עיתים לתורה חוק בל יעבור, אהבת התורה הייתה אצלו בראש סולם הערכים.

בתקופה האחרונה חלה הרב החסיד רבי שמואל קרימלובסקי זצ"ל בנגיף הקורונה ובשל כך הוא אושפז היום שישי האחרון בבית החולים 'תל השומר' שם היתדרדר מצבו עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

הלוויה היום ערש"ק בבית העלמין באשדוד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא היה אחלה שחקן "חבל על דאבדין"

הרב שמואל קרימלובסקי ז"ל היה אחד המורים והמחנכים המיוחדים בת"ת מסורת אבות בבני ברק
ריתק את התלמידים במתק שפתיו והחדיר בהם תוכן אמיתי

מהיכרות אישית עמוקה וארוכת השנים עם בנו יבלט"א של המנוח אני אומר שאבא שמגדל ילדים כאלה בודאי בעצמו היה סמל של מידות טובות וצדקות. עצוב מאוד מאוד . תנצב"ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו