העתירו בתפילה: החמרה נוספת במצבו של האדמו"ר משומרי אמונים שחלה בקורונה

דאגה בחצר הקודש שומרי אמונים בבני ברק לאחר שחלה החמרה במצבו של כ''ק האדמו''ר שליט''א שאושפז בבית החולים 'לניאדו' לפני מספר שבועות לאחר שחלה בנגיף הקורונה. מקורביו מבקשים מהציבור להרבות בתפילה לרפואתו השלימה של כ''ק האדמו''ר רבי רפאל אהרן בן בתיה חיה

החמרה נוספת במצבו של כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א המאושפז מזה מספר שבועות בבית החולים 'לניאדו' שבנתניה לאחר שהוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה הממשיך להתפשט בארץ ובעולם כולו.

ל'חדשות JDN' נודע כי דאגה רבה שוררת בשבועות אלו בקרב חסידי שומרי אמונים בבני ברק לאחר שכ"ק האדמו"ר שליט"א נמצא חיובי לנגיף הקורונה, הרבי אושפז בבית החולים 'לניאדו' שבנתניה, שם מצבו הוחמר בשעות האחרונות.

בקו המידע הפנימי של החסידות עדכנו את החסידים על ההחמרה במצבו הרפואי של האדמו"ר ובקשו מהחסידים לקרוע שערי שמים לרפואתו, "על כל אחד, אנשים נשים וטף, מוטל לקרוא פרקי תהילים ולהרעיש עולמות לרפואת האדמו"ר", נאמר לחסידים.

כזכור, רק בערב תשעה באב בשל ההידרדרות במצבו של כ"ק האדמו"ר שליט"א הוחלט בבית החולים להרדים ולהנשים את הרבי, במרכז החסידות בבני ברק נאמרו בליל תשעה באב, פרקי תהילים לרפואתו השלימה של האדמו"ר.

מקורביו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של כ"ק האדמו"ר רבי רפאל אהרן בן בתיה חיה בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו