צילום: דוברות מד"א

טרגדיה בחיפה: אישה נהרגה בנפילה מחור שנפער במרפסת בשכונת הדר

אישה כבת 60 נהרגה אחרי שנפלה מחור שנפער במרפסת ביתה בקומה השלישית שברחוב קניאל בחיפה, בזמן שהייתה בשיפוצים. האישה ככל הנראה סברה בטעות שהשיפוצים במרפסת הסתיימו, יצאה למרפסת ודרכה על ההכנה ליציקה. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע

טרגדיה בחיפה, אישה כבת 60 נהרגה לאחר שנפלה ממרפסת ביתה בגובה של 3 קומות. בבניין מבוצעות עבודות שיפוץ, בין היתר להרחבת מרפסות, והנפילה ארעה בעקבות חור שנפער במרפסת. צוותי מד"א ניסו לבצע בה פעולות החייאה במקום הנפילה אך בסופו של דבר נקבע מותה. על פי ההערכה, האישה סברה בטעות שהשיפוצים במרפסת הסתיימו, יצאה למרפסת ודרכה על ההכנה ליציקה.

מארגון מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על נפילה מגובה בבניין בשיפוצים ברחוב הרב קניאל בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה כבת 60 שנפלה מגובה של כ-3 קומות.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א משה רוזנטל סיפר: "הפצועה שכבה בחצר הבניין כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנפלה מגובה רב. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות מותה של אישה שנפלה ככה"נ מקריסה חלקית של מרפסת ביתה. במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר אישה ללא רוח חיים ברחוב הרב קניאל בחיפה. מבדיקה ראשונית עולה כי האישה, תושבת חיפה בשנות ה-60 לחייה, נפלה ככה״נ מחור שנפער במרפסת שבתהליכי בניה. נסיבות האירוע בבדיקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו