וְזָרַח הַשֶּׁמֶשׁ: במסע הלווית האדמו"ר מפיטסבורג בנו בכורו מונה לממשיך דרכו

במסע הלווית האדמו''ר מפיטסבורג זצוק"ל שנפטר בגיל 64 ממגפת הקורונה, מונה בנו הגדול הרה''צ רבי משולם אליעזר למלא את מקומו בהנהגת החסידות. בנו השני הרה''צ רבי יעקב ישמש כראש ישיבות פיטסבורג. הבן השלישי הרה''צ רבי יוסף ישמש כרב החסידות בבני ברק • צפו

דיין חסידי פיטסבורג הרה"ג הרב טורובער בהכתרת בני האדמו"ר זצ"ל. צילום: שוקי לרר

במסע הלווית כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל אשר הסתלק לשמי מעלה אמש מונה בנו בכורו הרה"צ רבי משולם אליעזר לייפער שליט"א למלא את מקומו בהנהגת החסידות והוא יתעטר בתואר כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א.

על פי צוואת כ"ק האדמו"ר זצ"ל גם שני בניו הנוספים מונו לתפקידים בחסידות. בנו השני הרה"צ רבי יעקב לייפער שליט"א מונה לשמש כראש ישיבות פיטסבורג המונים מאות תלמידי ישיבה מצויינים.

עוד על פי צוואת כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל בנו השלישי הרה"צ רבי יוסף לייפער שליט"א ישמש כרבה של קהילת החסידות בעיר בני ברק שם הוא מתגורר.

שלושת בניו הידועים ביראת שמים ובמידות נאצלות יפארו איש איש את קהל החסידות באחדות מופלאה כשהבן הבכור הרה"צ רבי משולם אליעזר שליט"א ישמש כאדמו"ר מפיטסבורג שליט"א וינהיג את כלל מוסדות החסידות. מזל טוב חסידים.


האדמו"ר זצ"ל עם בנו ממשיך דרכו האדמו"ר שליט"א

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אינני חסיד פיטסבורג, אך ביקרתי אצלהם כמה פעמים במשך השנים.
וכל פעם התפעלתי מחדש מרבי משולם – האדמו"ר החדש, איך שהינו אדם נחמד ביותר, ממש יוצא מגדר הרגיל!
אינו מתגאה כלל וכלל ביחוסו ומעלותיו, וההיפך.
מתייחס בנועם לכל אדם, אפילו לילדים קטנים, כשווה בין שווים!
פה מפיק מרגליות, ממש תענוג לשמוע אותו מדבר!
הוא ידען גדול בספרי ותולדות החסידות לענפיה.
הוא היה מוסר שיעורים מתוקים מדבש על תולדות החסידות, ואף הוציא חיבורים בנושא זה.
יאריך ימים על ממלכתו מתוך תענוג שמחה ונחת!

כואב וקורע הלב שהרבי נפטר כמה תפילות עשה בשביל עם ישראל .אבל יותר מכעיס התנפלות של משרד הבריאות וכל אתרים החרדים כביכול חוץ ממכם .כל הטלווזייה והתישקורת החרדית והחלונית עסוקים בזה שהיה אלפיים מלוים בלויה .בתל אביב היה עשרות אלפים בבלפור היה גם עשרות אלפים.ויש להם בעיה שחרדים דבוקים ברבם גם לאחר מיתתם וזה כוח המשך לרבי הממשיך ..יותר עזות וחוצפה שמאשימים שני אברכים תמימים צדיקים שהם הדביקו את האדמור .מאיפה אתם יודעים שהרבי נפטר משם המצאה החדשה קורנה .אני הכרתי את הרבי ועוד מאות ואלפים הכירו הוא סבל שנים רבות ממחלות לב ונשימה קשים מאד .זה בעצם חוצפה שאין כדוגמותו .להאשים את חסידים שהדביקו את הרבי כשבעצם הוא חלה שנים ממחלות לב כבדות מחלות נשימות .היה נוסע לשוויץ להרים .קורנה זה שקר גמור .זה מנוע תעמולה כדי להפחיד אנשים כדי לפרק את החברה החרדית לפרק ישיבות ובתי כנסת וקהילות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו