יצחק רביץ למפגיני בלפור: "אתם אשמים בהתפשטות הנגיף"

במכתבו התקיף כותב ראש מועצת קריית יערים: "הבעיה מתחילה כשבאים אנשים ואומרים מלבד אוכל רופאים וכד' יש עוד דבר אחד חשוב שעליו אנחנו לא מסכימים לוותר, "מצוות ההפגנה", זהו קודש קודשים ועל זה לא נוותר"

ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ שלח מכתב חריף למפגיני בלפור ולתת אלוף במיל' אמיר השכל, במכתבו הוא האשים את את המפגינים בהתרופפות הסגר: "אתם המפגינים אשמים שלא מצליחים לעשות סגר, אתם אשמים בהתפשטות הנגיף".

את מכתבו פותח רביץ: "לכבוד תת אלוף במיל' אמיר מכובדי, כותב אני את הדברים הבאים מדם ליבי וכולי תקוה שדברים היוצאים מהלב יכנסו ללב. כבר חודשים שאני, צוות המועצה וחבריי ראשי הרשויות עושים מאמצים כבירים בעזרת ה' להורדת התחלואה, אין לנו יום ואין לנו לילה, לא חופשות, לא חגים, כלום, חיינו קודש עבור המטרה".

"הממשלה כולה עושה מאמץ אדיר כדי למגר את הנגיף. חלק מרכזי מהמאמץ הוא קטיעת שרשרת ההדבקות. חלק מרכזי בפעילות לקטיעת השרשרת זהו סגר, אבל סגר אמיתי וברצינות ולא משחקים של כאילו, בלי שטיקים ובלי טריקים".

לדבריו, "אם יהיה סגר אמיתי שכולם יישארו בבתים ורק עובדים חיוניים יצאו, ברור שההדבקה תרד דרמטית. לא צריך להיות גאון כדי להבין דבר פשוט זה".

הוא מזהיר: "מספרי הנדבקים החולים קשה והנפטרים הגיעו לממדים מבהילים. הממשלה ברוב אחריותה רוצה להוביל לסגר לתקופת זמן משמעותית כדי למגר את הנגיף. בחודש מרץ זה עבד ואין סיבה שכעת זה לא יעבוד".

לדברי רביץ: "הבעיה מתחילה כשבאים אנשים ואומרים מלבד אוכל רופאים וכד' יש עוד דבר אחד חשוב שעליו אנחנו לא מסכימים לוותר, "מצוות ההפגנה", זהו קודש קודשים ועל זה לא נוותר.
ובאה הממשלה המורכבת הזאת ובגלל הכבוד לאנשים ו/או הלחץ התקשורתי מאפשרת את ההפגנות המופקרות הללו".

בסיום דבריו כותב ראש המועצה: "ואז באים אנשים אחרים ואומרים, נכון, הנגיף מסוכן, אבל כנראה לא כל כך מסוכן, עובדה שקבוצת אנשים קטנה וקולנית כפתה על הממשלה לאפשר לה להחריג את ההגבלות ולאפשר להתקהל כדי לקיים "מצוות" הפגנה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו