צילום: דודי אביטן

רביץ: "גני הילדים ומעונות היום לא ייפתחו עד שכל צוותי ההוראה יעברו בדיקה"

ראש המועצה המקומית קרית יערים הודיע כי מעונות היום וגני הילדים בישוב לא ייפתחו ביום ראשון למרות אישור הממשלה לכך. הרב רביץ הדגיש כי מדובר בהחלטה קשה שעלולה לעכב חזרת הורים לעבודה אך מדובר בפיקוח נפש והצלת חיים ולכן ניתנה ההחלטה

ראש המועצה המקומית קרית יערים הרב יצחק רביץ הודיע הבוקר (שישי) כי מעונות היום וגני הילדים בישוב לא ייפתחו ביום ראשון למרות אישור הממשלה לכך.

ראש המועצה הסביר כי מדובר בלקח ראשון במעלה מפתיחת הסגר הקודם "המטרה שלנו היא להוריד תחלואה ונדבקים ולא להעלות את מצבת הנדבקים, אי לכך הוחלט שכל הצוותים יעברו בדיקות קורונה ורק לאחר קבלת התוצאות ובהתאם לכך ייפתחו מוסדות החינוך הרלוונטים"

הרב רביץ הדגיש כי מדובר בהחלטה קשה שעלולה לעכב חזרת הורים לעבודה אך מדובר בפיקוח נפש והצלת חיים ולכן ניתנה ההחלטה.

החלטה נוספת שניתנה במועצה נוגעת למעבר בין גנים של צוותי ההוראה "החלטנו שאצלנו צוותי ההוראה יישארו אורגנים לגנים שלהם ולא יחליפו גנים ומוסדות חינוך במהלך השבוע למרות שהנחיות משרד הבריאות מתירות זאת, שוב, מדובר בהחלטה לא קלה אך היא עשוייה להציל חיים ולכן היא ניתנה" אמר ראש המועצה.

במועצת קרית יערים אומרים כי לאחר שבועות קשים ולאחר עבודה מאומצת של התושבים המועצה עברה לאחרונה ממועצה אדומה למועצה ירוקה. "אנחנו רוצים לשמור על קרית יערים ירוקה ונקייה מקורונה, נוכל לעשות זאת רק על ידי עבודה קשה ואנחנו מכוונים לכך יומם ולילה" סיכם רביץ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו