Yaakov Lederman/Flash90

עיריית בית שמש: "סגר על שכונות לא מוריד תחלואה – יגרום לתוצאה הפוכה"

הוצגו בפניהם הנתונים המראים כי 300 חולים נגרעו מרשימת החולים, כמו כן ראש העיר ד"ר עליזה בלוך דורשת לחשב בשקלול הנתונים את מספר התושבים העדכני, הגבוה ב-11,000 מהנתון הקיים בלמ"ס. כפי המסתמן בשעות האחרונות ככל הנראה ההמלצה על בית שמש כמו בכל הרשויות המקומיות היא שלא להטיל סגר

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב נמצאים בשיח אינטנסיבי במשך כל הימים האחרונים עם אנשי מערכת הבריאות, מנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי וסמנכ"ל המשרד מר איתמר גרוטו, ועם צוות מגן ישראל בראשות הפרופ' רוני גמזו ושאר הגורמים הרלוונטיים.

הוצגו בפניהם הנתונים המראים כי 300 חולים נגרעו מרשימת החולים, לאחר עבודה ומעקב צמוד של החמ"ל העירוני שעוקב ומוודא כל העת את מצב ההתפשטות בעיר ומעודכן על בסיס שעתי.

כמו כן ראש העיר ד"ר עליזה בלוך דורשת לחשב בשקלול הנתונים את מספר התושבים העדכני, הגבוה ב-11,000 מהנתון הקיים בלמ"ס, דבר אשר משליך באופן ישיר על מודל הרמזור. בלוך וברטוב טענו כי בשבוע האחרון גרף התחלואה נמצא במגמת ירידה. בנוסף הודגש כי מניסיון העבר הוכח באופן חד משמעי כי סגר על שכונות אינו מוריד את התחלואה וצפוי לגרום דווקא לתוצאה הפוכה.

אנשי משרד הבריאות וצוות מגן ישראל נוטים לקבל את עמדת העירייה וכפי המסתמן בשעות האחרונות ככל הנראה ההמלצה על בית שמש כמו בכל הרשויות המקומיות היא שלא להטיל סגר.

מדובר בהישג ותוצר של עבודה מאומצת של החמ"ל העירוני בהובלת איציק קניזו ומפקד היקל"ר סא"ל רונן בוקובזה. ראש העיר שוחחה עם השניים והביעה הערכה רבה בשמה ובשם הנהלת העיר על עבודתם המסורה בחודשים האחרונים במטרה למגר את התחלואה בעיר.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר קוראים לכל תושבי העיר להמשיך ולהקפיד על הכללים על מנת לאפשר את שימור הירידה בתחלואה, דבר שיאפשר להגיע לשגרה ברוכה בהקדם האפשרי.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו