Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו: "הייתה ירידה בתחלואה בציבור החרדי – צריכים לפעול יחד לצאת מהסגר" • צפו

ראש הממשלה התייחס בישיבת הסיעה לסגר על הערים החרדיות: "הציבור החרדי שומר על ההנחיות, אבל יש מי שלא. אנחנו נגביר אכיפה, נהדק את הסגרים וננקוט בצעדים הדרושים. אני מקווה שלא, אבל אני מקווה שנעשה את זה תוך כדי הידברות". הוא הסביר כי "החרדים יותר צפופים, יותר קשה שם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הסיעה של הליכוד לסגר על הערים האדומות החרדיות ולפתיחת תלמודי התורה ואמר כי "אני לא רוצה להגיד לכם שאין בעיות. יש בעיות. צריך לצאת בצורה מודרגת ואחראית. הציבור החרדי שומר על ההנחיות, אבל יש מי שלא. אנחנו נגביר אכיפה, נהדק את הסגרים וננקוט בצעדים הדרושים. אני מקווה שלא, אבל אני מקווה שנעשה את זה תוך כדי הידברות".

"החרדים יותר צפופים. יותר קשה שם כי אין 'זום' לילדים. זה עוד לא ירד לאן שזה צריך לרדת, לכן אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור החרדי ומנהיגיו, ושל כולם, ונעשה מה שצריך צריך לפעול יחד כדי להפוך ערים אדומות לירוקות ולצאת מהסגר הזה מהגל השני בהצלחה גדולה כמו שיצאנו מהגל הראשון".

נתניהו טען כי גם במדינות העולם יש התפרצות קורונה נוספת: "איך אנחנו יודעים שישראל במצב טוב יותר מול מדינות אירופה? מפסיקים להשוות אותנו בטלויזיה למדינות אירופה. בצעדים שעשינו מדינת ישראל מובילה את מדינות אירופה". עוד הוסיף: "שימו את הפוליטיקה בצד, יהיה מספיק זמן לפוליטיקה. ביחד ננצח".

"יש לנו הצלחה גדולה", אמר נתניהו לח"כים. "היינו ב-9,000 נדבקים ליום, וירדנו מתחת ל-1,000. היינו ב-19.5% חיוביים ביום, ועכשיו אנחנו על 3.5%. זו הצלחה גדולה. פעלנו בנרחצות ובתעוזה כדי לעשות את הסגר הזה. דבר שרבים התנגדו לו".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו