בעולם הישיבות מציינים בסיפוק את התרחבות ישיבת הקיבוץ 'זביחי – תפארת יונתן יהושע' שעברה ב"ה למשכן החדש

ישיבת תפארת יונתן יהושע נפתחה רק לפני כחודש בתחילת זמן אלול כישיבת קיבוץ לבני עליה שמפאת היותם בתקופת שידוכים לא התאימה להם מתווה הקפסולות שבה נפתחו רוב הישיבות ותוך זמן קצר כבר תפסה את מקומה בכותל המזרח של עולם הישיבות.

בישיבה מציינים שעם פתיחת הישיבה צבאו על דלתותיה טובי הבחורים וכבר לאחר חודש הוצרכו לעבור למשכנם החדש שאף הוא מלא עד אפס מקום. ייחודה של הישיבה היא האוירה הטובה ששוררת בין הבחורים לצוות, והבחורים בינם לבין עצמם.

כמו"כ דרך הלימוד בישיבה משולבת מלימוד הסוגיות בעיון עם שיעורים מיוחדים מראש הישיבה הגרי"מ זביחי שליט"א מחשובי בוגרי ישיבת מאור התורה ותלמידו חביבו של מרן ראש ישיבת חברון וחבר מועצגה"ת הגר"ד כהן שליט"א יחד עם לימוד ההלכה.

גם צוות הישיבה שמורכב מחשובי הת"ח בירושלים כמו הגר"י ווילעהלם שליט"א מחשובי תלמידי ישיבת טעלז ארה"ב והגר"ר קראוני שליט"א מחשובי הת"ח בשכונת רמות בירושלים ועוד רבנים חשובים שמסורים לבחורים בצורה יוצאת מן הכלל.

עם תחילת הזמן זכתה הישיבה לביקור של מרן הגה"צ ר' בנימין פינקל שליט"א מראשי ישיבת מיר שאף מסר שיחה במקום ולא הסתיר את התפעלותו מהאוירה הנפלאה במקומה ומהתפתחותה המהירה של  הישיבה.

בישיבה מוסרים כי עקב הביקוש הרב והלחץ העצום שיש על הנהלת על הישיבה להרחיב את גבולותיה בתלמידים נוספים הם נערכים לקראת חנוכה לקבלה נוספת של בחורים בס"ד.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב ישראל היקר
ישר כוח
תמשיך להגדיל תורה בארץ ובעולם

אשריך הרב ישראל זביחי, בנו של הגאון המפורסם הרב פנחס זביחי, על פתיחת הישיבה הקדושה. יהר שתזכה להגדיל תורה ולהאדירה, יתרבה גבולך בתלמידים ותמשיך לזכות את הרבים

אשריכם!!!
מדהים כמה שזה מדהים!
יש להודותגם לרב ג'רבי שיחיה על כל פועליו, איש נחבא לכלים

וואו מדהים!!

ההיתי בישיבה והיה שטייגן ענק
כזה ראה וקדש
עוד תיהיה הישיבה הזו מהגדלות בעולם

So cool

מקסים ומרגש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו