נעצר חשוד: האם נלכד המתנקש הסדרתי מפלטבוש?

בפלטבוש נלכד בדקות האחרונות האיש שככל הנראה רצח באכזריות שלשה בעלי עסקים בעיר בעת ששדד את כספם, הוא מתוחקר כעת ורק בשעות הקרובות תפרסם המשטרה אם אכן מדובר באיש אותו הם מחפשים

האם תושבי פלטבוש יכולים לנשום לרווחה? כך מסתמן לפחות על פי הודעת משטרת ניו יורק בדקות האחרונות, שהצליחה לשים את ידה על הרוצח הסדרתי שהמיט פחד ומורא בליבות התושבים.

קרא עוד:

[postim]

המתנקש הסדרתי שדד ורצח על פי החשד בחצי שנה אחרונה שלושה בעלי חנויות בפלטבוש, והצליח לחמוק מידי המשטרה.

את מעשה האחרון ביצע ביום ששי האחרון כאשר נכנס לחנותו של ווידיפור ראמטולה בן ה-78, שדד את קופתו, והותיר אותו מדמם למוות, משטרת ניו יורק שפתחה בחקירה מצאה במקום ממצאים המעידים כי לרוצח הנוכחי יד גם במקרי הרצח האחרונים שבוצעו בפלטבוש, בהם נרצח גם אייזיק קאדר הי"ד, וזאת כי בשלושת הזירות הותיר הרוצח את תרמילו ואקדחו.

מהזירה נלקחו מצלמות אבטחה, במקביל גם הFBI התערב בחקירת האירועים, וכבר אתמול (שני) זימנה המשטרה 3 נשים וגבר שנראו בקרבת החנות שעות לפני הרצח, שתים מהן שוחררו לאחר חקירה שהעלתה כי אינם קשורים למעשה, והאשה השלישית שוחררה עוד טרם שנחקרה מפאת גילה המתבגר שלא העלה את חשדם של החוקרים כי היא קשורה למעשים.

יצויין כי לאחר רציחתו של אייזיק קאדר הי"ד לפני מספר חודשים הציעה המשטרה פרס כספי של 22,000$ למי שיביא מידע שיוביל ללכידתו של הרוצח, לאחר הזירה שנוספה ביום ששי האחרון העלה חבר מועצת העיר דוד גרינפלד יחד עם הסנטור מארטין גולדן את הפרס ל40,000$.

אולי העלאת גובה הפרס היא שהביאה מי ממכריו להסגירו לידי המשטרה, אך זאת לא ניתן לדעת בשלב זה, האיש מתוחקר כעת ראשונית במשטרת ניו יורק ורק בשעות הקרובות נדע האם הוא אכן הרוצח האמיתי או שעדיין לא נסתם הגולל על הפרשייה שמסעירה את ניו יורק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו