ר' מאיר ו'המשמחים' שלו הביאו שמחה לחולים בימי חג הפסח

חבורת המשמחים בראשותו של העסקן הרב מאיר אקער הי"ו הפועלת כל ימות השנה לשמח חולים ונדכאים ובני משפחותיהם. הגבירו את פעילותם בערב החג ובחול המועד פסח על מנת להביא שמחה ומזור לחולים בבתי החולים השונים בארץ.

כמדי שנה בחול המועד. נערך זיץ גדול בבית יו"ר הארגון הרב מאיר אקער הי"ו לכל חברי המשמחים בשבת אחים גם יחד בשירה ובזימרה. ולאחר מכן מתחלקים לקבוצות ויוצאים לפעילות עם כלי נגינה שונים בבתי החולים וגם בבתים פרטיים שבהם שוהים חולים המרותקים בביתם.

במהלך הביקור באחד המחלקות בבי"ח הדסה ע"כ. נקרא הרב אקער לחדר בבית חולים שבו שכב אב המשפחה לאחר ניתוח מסובך ומסביבו כל ילדיו ואשתו. הילדים ביקשו לנגן את הניגון "מה נשתנה" שהשנה הם לא זכו לשיר בבית עקב שהותו בבית החולים… כאשר התחילו לנגן עם הכינור את הניגון כל הילדים הצטרפו לניגון בדמעות עד שגם מתנדבי המשמחים לא יכלו לעצור את הדמעות

ביציאתם משם הרגישו שהביאו להם את שמחת החג ושהורידו הרבה מסבלם ובפרט מהחולה עצמו שלא הפסיק לשבח ולהודות.

במהלך חול המועד הגיעה פנייה לארגון לשמח חולה המרותק בביתו חדשים רבים עם מחלה קשה מדובר באברך ת"ח גדול ובעל משפחה. למרות שהתבקשו לבוא לחצי שעה בלבד כדי לא להכביד על החולה. אבל השמחה עשתה את שלה …החולה ביקש עוד ועוד וככה זה נמשך 3 שעות רצופות של שירי רגש ושמחה. החולה הודה בכל ליבו ובירך באופן אישי לכל המנגנים והמשמחים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו נו
ספירת העומר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture