בת ים: פעולות החייאה על גבר שטבע בחוף הנפרד

אילוסטרציה. צילום: מד"א

בתוך שעות: שניים טבעו בחופים נפרדים בבתים ים ואשדוד – מצבם קשה

גבר כבן 35 נמשה מחוסר הכרה מהמים בחוף הנפרד בבת ים. כוחות החירום העניקו לגבר טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבי"ח וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה. בהמשך דווח על אירוע טביעה נוסף בחוף הנפרד באשדוד

כוחות החירום הוזעקו היום (שני) בעקבות דיווח על גבר כבן 35 נמשה מחוסר הכרה מהמים בחוף הנפרד בבת ים. הכוחות העניקו לגבר טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבי"ח וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה.

ממד"א נמסר כי בשעה 15:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנמשה מחוסר הכרה מהמים בחוף הנפרד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה על גבר כבן 35. בהמשך עדכנו כי הוא פונה לבי"ח וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אופק אלזם סיפר: "הגענו אל החוף ואזרחים הובילו אותנו אל הגבר ששכב מחוסר הכרה לאחר שמשו אותו מהים. ביצענו בו במהירות בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

בהמשך דווח על אירוע טביעה נוסף בחוף הנפרד באשדוד. במד"א עדכנו כי בשעה 16:14 התקבל דיווח על טביעה בחוף הנפרד באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר בן 57 במצב קשה ולא יציב כשהוא מונשם.

פראמדיק מד"א איתן לסרי וחובש בכיר במד"א בן טטרו סיפרו: "כשהגענו עם הניידת טיפול נמרץ לחוף חברנו למצילים ולכווני מד"א שביצעו בגבר שנמשה מהים פעולות החייאה. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל המשך פעולות החייאה מתקדמות ומתן תרופות וכאשר ליבו שב לפעום ומצבו התייצב הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו