הנוף הפסטורלי שצולם מחלון הבית בו תזכה בטבריה

דירת 3 חדרים בטבריה ב-300 ₪ בלבד

זו השנה השמינית בה יוצאים 'מבצר התורה' רשת כוללי האברכים דחסידי צאנז ההוגים על תלמודם בסניפי הכולל הרבים בארץ-הקודש ובארה"ב, בהגרלה השנתית הגדולה - במהלכה יזכה הזוכה המאושר לדירת חלומות בטבריה עילית

ההגרלה השנתית זוכה לאימון רב בקרב הציבור, כאשר לא פחות משבעה דירות הוענקו כבר לזוכים בשנים האחרונות. הזוכה המאושר יזכה בדירת שלושה חדרים שתהיה רשומה על שמו בטאבו. הדירה היא דירת נוף ממנה משקיפים בתצפית עילית על טבריה כולה עם נוף פנורמי משכר חושים אל הכינרת הכחולה הנפרשת לכל רוחב העין.

לקראת הישורת האחרונה פונים הנהלת רשת כוללי צאנז 'מבצר התורה' אל כל המתמודדים כל חודש עם משכנתא לוחצת, או משלמים תשלום שכירות חודשית גבוהה, או לסתם עמך המדמיין על נכס להשקעה לחתן את הילדים, או משווע להכנסה חודשית קבועה נוספת. בקיצור לכל אלו שקשה להם כל חודש להתמודד עם התמודדות כלכלית קשה המצריכה אותם להתרוצץ ולהתאמץ.

הם פונים לניסיון ולהיגיון: 7 אנשים ב-7 שנים האחרונות חשבו כמוכם שאין להם מזל בהגרלות, התלבטו אבל בסוף ניסו, והשי"ת עזר להם וזכו בדירת 3 חדרים מפוארת. אז במקום להתמודד עם מצב כלכלי מעיב וקשה – עזרו לעצמכם מכספי המעשר שלכם, רכשו כרטיס הגרלה ב-300 ₪ בלבד והפעם זה שלכם בזכות החזקת התורה!

זאת ועוד, כל הרוכשים זוכים גם בישועה נשגבה כהבטחת המייסד בעל השפע חיים זי"ע שהבטיח בצוואתו הקדושה ישועה לכל התומכים במוסדות הקדושים שהקים, כשלצד כרטיס הגרלה עם סיכויי זכייה גדולים לדירת נוף בטבריה תזכו גם לתמוך בעמלי תורה, גם אפשרות זכייה בדירה וגם בישועה. , חייג כבר עכשיו 0722-537-494 ולא תתחרטו!

או לחצו כאן>>>>

אברכי הכוללים בתלמודם
כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א בפתיחת מגבית ההגרלה

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו