החיסון נחלש? 21% מהמאומתים לאומקירון – מחוסנים ב'בוסטר'

pixabay

40 נדבקים חדשים באומיקרון; 21% מהמאומתים – מחוסנים ב'בוסטר'

משרד הבריאות מעדכן כי עד כה זוהו בישראל 175 מאומתים לזן האומיקרון, מתוכם 40 התגלו רק ביממה האחרונה. מניתוח הנתונים עולה כי 21% מהמאומתים לקורונה - הינם כאלה שחוסנו בשלוש מנות נגד נגיף הקורונה

מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה מעדכן: היום (ראשון) זוהו 40 מאומתים חדשים לוראינט האומיקרון, ועד כה זוהו בישראל 175 מאומתים לאומיקרון. מתוך אותם 175 מאומתים: 53 לא מחוסנים או מחלימים. 122 הם כן מחוסנים או מחלימים

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו היום, רוב המאומתים הם חוזרים מחו"ל, 113 מאומתים, ועוד 31 מאומתים נדבקו בזן האומיקרון – לאחר שבאו במגע עם שבים מדרום אפריקה, אנגליה, ארה"ב וצרפת.

קיים חשד גבוה לעוד 380 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף, מרביתם, 211, חוזרים מחו"ל. מבין סך כלל המאומתים וה"חשד הגבוה" – 229 עם סימפטומים ו-325 בלי סימפטומים.

במשרד הבריאות מדגישים כי בשלב זה, כל מי שנחשף למאומת לוריאנט האומיקרון או למי שהוגדר ב"חשד גבוה", צריכים לבצע בדיקת PCR ולהיכנס לבידוד למשך 14 יום עם אפשרות לקיצור בידוד ביום ה- 7 לאחר תוצאת בדיקת PCR שלילית.

במקביל לעלייה המדאיגה במקדם ההדבקה, ב'כאן חדשות' חשפו, כי 21% מהמאובחנים של נגיף הקורונה אתמול – הינם אנשים שקיבלו שלוש מנות של החיסון נגד קורונה.

הכתבות המעניינות ביותר

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

 "53 לא מחוסנים או מחלימים. 122 הם כן מחוסנים או מחלימים."
רוב מחוסן נדבק!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו